פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
יותם | 15:31  15/06/09
אני מעוניין לקבל מידע על המסלול הנ"ל הנלמד במכללה למנהל "המסלול האקדמי" 1.האם בוגר הלימודים הנ"ל יתקשה למצוא עבודה כלומר , האם התמחות במערכות מידע מבוקשת בשוק העבודה ובוגר יכל למצוא עבודה ללא קושי רב למרות חוסר הניסיון בתחום??? 2.עד כמה מגוונות המשרות בהן יכל למצוא עבודה ,בוגר החוג ? 3.הייתי רוצה לקבל מידע לגבי המשכורת לה אפשר לצפות בסיום הלימודים ואין היא משתנה עם צבירת הניסיון? תודה מראש
יותם שלום, 1. המצב כיום בשוק התעסוקה אינו מזהיר מבחינת תנאי ההעסקה לבוגרים האקדמיה ולבעלי הניסיון כאחד. יחד עם זאת המצב הזה לא גרם לירידה חדה בביקושים בדרישה לתפקידים בתחום מערכות מידע, כך שעדין דרושים בוגרים בתחומים שונים וברמות ניסיון שונות. בתחום ה-ERP למשל, ישנן דווקא חברות המעדיפות לקבל בוגרים ללא ניסיון וזאת על מנת להכשיר אותם ביסודיות וללא שיחזיקו בתפיסות שרכשו במקומות עבודה אחרים. 2. בוגרי ההתמחות בדר"כ משתלבים במגוון תחומי תעסוקה כגון: ניתוח מערכות עסקיות, בינה עסקית (BI), פיתוח אפליקציות עסקיות בסביבת DOT NET, הטמעות מערכות ERP (ממנו ניתן להתקדם לתפקידים של מיישמי ERP), ניהול יחידות IT קטנות וכן תפקידי שיווק הדורשים היכרות עם מוצרי היי-טק. 3. צרפתי קישור לאחד מהאתרים המובילים בשוק שעורך סקרי שכר אחת לרבעון, וממנו תוכל ללמוד על רמות השכר בתפקידים שונים בתחום של מערכות מידע, כמו גם על השתנות השכר עם הגידול בשנות הניסיון בתפקיד. בהצלחה !
אלעד | 02:20  07/09/12
היי יותם.מצורף בזאת קישור מתוך האתר של המרכז האקדמי דן.קישור שבו תוכל לראות את נתוני השכר מתוך אתר אול ג'ובס.נתונים אלה לגביי תחום מערכות המידע. http://www.dan.ac.il/news-and-articles/articles/ba-in-information-system-management בהצלחה.
סגור