פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
גל | 15:22  18/05/09
שלום, מה נותן תואר BA במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע? מהם אפשרויות התעסוקה עמו? האם ניתן להשתלב בעבודה ללא MBA? תודה
הי גל, מוזמן למפגשי המידע שלנו בטכנולוגיות למערכות מידע - לתואר ראשון ניהול טכנולוגיה - לתואר שני אני חושבת שהמסלולים עשויים לענות על הצורך שלך ביישומיות מעבר לתואר מנהל עסקים "רגיל". המפגשים כוללים גם סטודנטים ובוגרים שמעבירים ידע ועונים על שאלות של "תכל'ס", מה שמאוד יכול לעזור.
גל שלום, תואר BA במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע מכשיר את הסטודנטים להתמודדות ניהולית בסביבה עסקית גלובלית. בוגרי ההתמחות בדר"כ משתלבים במספר תחומי תעסוקה כגון: ניתוח מערכות עסקיות, בינה עסקית (BI), פיתוח אפליקציות עסקיות בסביבת DOT NET, הטמעות מערכות ERP (ממנו ניתן להתקדם לתפקידים של מיישמי ERP), ניהול יחידות IT קטנות וכן תפקידי שיווק הדורשים היכרות עם מוצרי היי-טק. ניתן בהחלט להשתלב בתפקידים בתחומים שהוזכרו לעיל גם ללא תואר שני במנהל עסקים, אך ברור כי לצורך קידום לתפקידים בכירים יותר, במיוחד כאלו המשלבים ניהול פרויקטים או צוותים MBA יהיה הכרחי. בהצלחה !
רון | 11:25  13/08/09
למי שלומד לימודי חשמל? האם גם לו יש אופציות רבות או שאם אני לא מתקבל לחברת החשמל אז הלך עליי? אשמח לדעת לגבי זה גם כן.. תודה
סגור