פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
תמי | 10:53  29/11/16
אני בת 57 ורוצה ללמוד משפטים זה היה תמיד הצד החזק שלי ...מה הדרישות ? האם יש מלגות לגיל הנל ? ומה הקושי {זכרון} בגיל הנ"ל אני גרה בראשון לציון היכן הכי כדאי לי מהסיבות הנכונות ללמוד?
מנהל פורום לימודי משפטים | 23:27  03/12/16
שלום רב. ציינת שמשפטים זה הצד החזק שלך. באיזה מובן? לא ציינת אם את בעלת השכלה אקדמאית קודמת וזה חשוב כי יש מסלולים מיוחדים לבעלי תארים אקדמאים, במכללה למנהל בראשל"צ וגם במקומות נוספים. בכל מכללה ישנו מדור מסודר שמייעץ למתעניינים ויוכל לבדוק אם האם עומדים בתנאים וכד'. אני מציע כנקודת התחלה לבקר באחת המכללות שמעניינות אותך ולהתרשם שם מלימודי המשפטים אם זה משהו שבאמת מדבר אלייך. בנוסף למה משפטים? במה את עוסקת כיום? האם מדובר ברצון להתחיל בתחום חדש מאפס או צורך מקצועי לתואר נוסף שיסייע לך בעבודה הקיימת? בכל מקרה מדובר במסגרת של לפחות 3 שנים והתמחות בת שנה וחצי. עלות משוערת כ-120,000 ש"ח כולל הכל (ציוד, נסיעות, שכר לימוד). לא השקעה של מה בכך ויש לחשוב טוב אם דווקא תואר במשפטים הוא המתאים. יש גם מסגרות של תואר שני במשפטים ללא משפטנים. בדקת אותו? בבר אילן למשל. מבחינת הדרישות: בכל סמסטר יש כ 6-7 מבחנים ובכל קורס יש לפחות בוחן/עבודה אחת (בדר"כ יותר) ומדובר בצורך לקרוא מדי שבוע מאמרים ופס"ד בהיקף של כמה עשרות עמודים לפחות. מדובר בלימודים של כ-3.5 ימים בשבוע ועוד שעות רבות בבית. נדרשות יכולות בקריאה מהירה של חומר, יכולת ניתוח ועיבוד של מידע משפטי והבעה טובה בעל פה. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור