פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
ברוך | 22:37  29/03/16
היי, אני מתחיל מכינה במשפטים ביוני,ואני מאוד מתלבט אם להתחיל לעבור על הנשואים שיהיו במכינה לפני. הנשואים הם: דני עונשין, יסודות המקצוע המשפטי, ועוד נושא קטן שאני לא זוכר.. אשמח לעצה שתעזור לי תודה מראש !
מנהל פורום לימודי משפטים | 09:11  20/04/16
שלום רב. קצת קשה להתכונן מראש מבלי לדעת מה כוללת מערכת השעות ולא בטוח שיש צורך להתכונן למכינה. בדיני עונשין ניתן לקרוא את ספרם של פרופ' רבין ויניב ואקי שרבים רוכשים אותו בתחילת שנת הלימודים במרוכז. לגבי נושאים כללים ניתן לעיין במספר דברי חקיקה מרכזיים כגון חוקי היסוד, חוק יסודות השפיטה ועוד מספר חוקים שניתן לקבל אליהם הפניות באינטרנט. מעבר לכך מציע פשוט לקרוא לפי הדרישה במכינה וזה אמור לספק. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור