פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
דניאל | 16:59  04/03/16
היי, אני סיימתי עכשיו שנה שנייה במשפטים במכללת קרית אונו, אני מאוד רוצה לעבור ללמוד היסטוריה או סוציולוגיה באונ' העברית, מישהו יודע מה הפרוצדורה?
מנהל פורום לימודי משפטים | 20:51  05/03/16
שלום רב. את מתכוונת לעזוב לחלוטין את התחום? למה לא להמשיך עוד שנה ולקבל כבר תואר ראשון? את לא חייבת להיות עו"ד אבל תמיד יהיה לך תואר ראשון שנדרש לכל מיני דברים בחיים, כמו אפילו קבלה לעבודה בהמשך בתחום אחר. תוכלי לעבור לסוציולוגיה אחרי שתסיימי את התואר הראשון במשפטים ואז יהיו לך שני תארים ראשונים. זה לא רע בשוק של היום. אפילו הייתי מציע לשקול להתחיל במקביל בשנה השלישית של משפטים את אחד התארים שציינת. שאלה : לא הבנתי איך עכשיו סיימת שנה שנייה? אני באמצע השנה, לא? בכל מקרה, את מדברת על לימודים באוניברסיטה בשנה הבאה, לא? אז פשוט בודקים בידיעון ומבצעים הרשמה כמו כל סטודנט. קנית ידיעון של האוניברסיטה העברית? הכל מופיע שם. אם יש בעיה תמיד ניתן לפנות למזכירות בית הספר הרלוונטי. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור