פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אנונימית | 21:25  19/12/15
האם כדאי ללמוד את לימודי המשפטים במכללת ספיר? אני יודעת שהמכללה יחסית חדשה בתחום האם בכל אופן המכללה נחשבת בתחום לימודי המשפטים? מעסיקים בוחרים בוגרים של המכללה? אשמח להמלצות תודה
מנהל פורום לימודי משפטים | 22:05  19/12/15
שלום רב. אכן מכללת ספיר היא חדשה יחסית בתחום אולם אין זה אומר שבהכרח היא תיתפס כפחות טובה מהוותיקות יותר. עברתי על תכנית הלימודים שמציגה המכללה ועל סגל המרצים. דומה שהמכללה נערכה די ברצינות לקראת הוראת משפטים (אצל הדיקן למדתי כסטודנט לפני שנים רבות) והיתרון בלהיות חדשים הוא ללמוד מטעויות של אחרים ולהתאים את עצמה לשוק העבודה. ייתכן מאוד שבהרבה משרדים יהיה חשש מסוים להעסיק בוגרים שנובע מכך שאין מספיק בוגרים של מכללת ספיר שהשתלבו כבר במשרדים הגדולים וכד' מבחינת פורצי דרך. אולם דומני שסטודנט שיגיע מהמכללה עם ציונים גבוהים, עם תכניות שונות כמו קליניקות, עוזר מחקר/הוראה, עם המלצות טובות מהסגל במכללה, ובעיקר ישקיע בלימודים בצורה רצינית, ימצא את הדרך שלו בשוק העבודה. יש לזכור שכיום לנוכח ריבוי מכללות כמעט לכל סטודנט יכול להיות קושי להתברג במשרת התמחות טובה ומשרדים רבים מבינים שהיום לא מספיק ציונים ושם של מוסד אלא מה היכולות האמיתיות של המועמד ויש דרכים רבות בראיונות איך לזהות זאת. אני מציע להגיע למקום ולהסתובב שם יום, לדבר עם סטודנטים משנים שונות, להגיע לספריה, להיכנס לכמה שיעורים של מרצים בתחומים שונים ולקבל חוויה ממשית. בנוסף לא הייתי פוסל מראש לבחון עוד כמה מכללות במעין סקר שוק קטן.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור