פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אוהד | 23:36  05/10/15
שלום, החלטתי ללכת ללמוד משפטים! אך איני יודע מספיק על הנושא. הלכתי בעיקר לפי התכונות הבולטות בי ושאיפה למקצוע מעניין ורב גוני עם הרגשה של עשייה. מה שאני מתאר פה נורא כללי אך אלו הערכים שהובילו אותי לבחירת המקצוע. אני מסוקרן ומעוניין ללמוד ולבצע הכנה מקדימה לפני התואר כדי לבוא עם בסיס טוב ללימודים, היכן אוכל למצוא זאת? חיפשתי ספרים שייתנו רקע ומבוא, אך מצאתי רק ספרות מקצועית, וסיפורת שנכתבה ע"י עורכי דין. אשמח לרעיונות לצורך השגת המטרה, אוהד.
מנהל פורום לימודי משפטים | 21:24  06/10/15
שלום רב. ראוי ורצוי להגיע עם ידע כללי רחב הן בסוגיות משפטיות והן על ידי ספרות כללית. יש הרבה מאוד אתרים משפטיים או אתרי חדשות רגילים שמפרסמים טורים משפטיים על סוגיות שונות וכך תוכל להיחשף לדי הרבה כיוונים ותחומים ולהכיר מעט את מונחי המשפט הבסיסיים בעיקר בתחומים כמו נזיקין-חוזים-הגנת הצרכן-ביטוח-בנקאות ועוד רבים. הרקע הכללי נחוץ לחידוד היכולות המחשבתיות אודות תיאוריות ותהליכים שונים שמתרחשים בתחום הפילוסופי-תרבותי באופן כללי וביחס למדינת ישראל ולסוגיות השונות שמצויים ברומו של עולם. בנוסף, תמיד תוכל לקפוץ למוסד לימודים וקצת להסתובב שם. להיכנס לשיעורים, לדבר עם סטודנטים, לראות מה הם מקבלים לקרוא ואפילו לדבר עם מרצים ולשאול מה הם היו ממליצים לקרוא. בטוחני שישמחו לסייע בידך. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור