פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
התקבלתי ללימודי משפטים באונ׳ ת״א, אבל כשאסיים את הלימודים כבר אהיה בן 40. האם משרדים גדולים יסכימו להעסיק אותי למרות גילי המופלג או שמא אני חושש לחינם?
מנהל פורום לימודי משפטים | 17:29  02/10/15
שלום רב. ממש לאחרונה סיימו מספר סטודנטים שלי בשנות ה-40 וה-50 שלהם התמחות ועתה לומדים לבחינות הלשכה שייתקיימו עוד כחודש. אחד מהם סיים במשרד גדול מאוד (בעשירייה הראשונה) בת"א. אחת במשרד בוטיק מאוד נחשב של תחום המשפט המוניציפלי (עיריות, עתירות לבג"ץ, מסים עירוניים וכד'). זה לא אומר שכולם ימצאו התמחות. בה במידה זה לא אומר שסטודנטים בני 26יימצאו בהכרח התמחות. גיל לא תמיד מהווה בתחום שלנו פקטור שלילי. להיפך. אנשים בעלי ניסיון חיים עשיר (שיש לבני 40 ואין לבני 26) נתפסים כמועמדים די איכותיים. בנוסף, ברוב המקרים מדובר במועמדים שכמעט ואין להם תינוקות ודווקא יש להם יותר זמינות לעבודה מאומצת. תלוי איך מציגים את הגיל ומה עשית עד גיל 40. למשרדים הגדולים/משרדי ממשלה/כנסת/פרקליטויות וכד' - בכל מקרה קשה להתקבל ויש חשיבות רבה לציונים גבוהים וללימודים משמעותיים שכוללים השתתפות בקליניקות, עוזרי מחקר וכד'. בהצלחה רבה
עוד פרסומת של מנהל הפורום. הוא בכלל לא שאל אותך על המכללה למנהל! הוא בכלל התקבל כבר לאוניברסיטת תל אביב אבל מצאת לנכון להזכיר שיש לך סטודנטים במכללה למנהל שהתקבלו למשרדים מסחריים גדולים. לפחות שתהיה לך את היושרה לציין שזו פרסומות
מנהל פורום לימודי משפטים | 10:26  28/10/15
המכללה למנהל לא הוזכרה בתשובה שלי. ציינתי באופן כללי סטודנטים שלי מבלי לציין את שם המוסד. כיצד יש כאן פירסומת? לגופם של דברים - והיה עדיף שתתייחס לכך - הנושא של לימודים בגיל מבוגר יחסית יוצר קושי וחשש רב מפני מועמדים פוטנציאלים ללימודי משפטים, אבל דומני שהשוק היום מבין ובהחלט מוכן להעסיק מתמחים ועו"ד שמגיעים בגיל מבוגר. ניסיון החיים, המתינות, היכולת להבין בצורה טובה יותר מהם הצרכים של הלקוחות, כל אלה ועוד, מהווים יתרון בולט. בהצלחה לכל בוגריי שנבחנים השבוע בבחינות הלשכה!
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור