פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
עידו | 15:43  07/01/15
אני סטודנט בשנה ב׳ בשערי משפט . בסוף השנה הנוכחית הייתי מעוניין לעבור למכללה אחרת (המכללה למינהל) או לאוניברסיטה לשנה ג׳ . האם יש לכך תקדים כלשהו ? האם הם קולטים לשנה ג׳ בכול צורה שהיא ? יש לי פסיכומטרי של 605 וגם תואר קודם נוסף . ולא אכפת לי לעשות השלמות נדרשות. האם אתה מכיר דרך פורמאלית או לא פורמאלית שניתן לעשות זאת ? בתודה מראש
שלום רב. לדעתי בשלב שבו כבר למדת למעלה מ-50% מהקורסים במכללת שערי משפט ולמעלה מ-75% לערך מקורסי החובה [עונשין, חוקתי, עברי, פלילי, תורת המשפט, חוזים, נזיקין, קניין, תאגידים וכנראה גם עבודה או משפחה], יהיה קשה מאוד לעבור למכללה אחרת. אין שום אינטרס למכללה למנהל לקלוט מישהו שאת רוב התואר עשה במקום אחר וכשמדובר בשלב מתקדם יחסית. למעשה כבר עוצבת במכללת שערי משפט ויהיה קושי למכללה להותיר בך חותם. גם לגבי האוניבריסטה הדברים נכונים כמובן. כמובן שתוכל ורצוי מאוד שתבדוק בעצמך בכל מוסד רלוונטי. ייתכן שאולי בשל הצטיינות יתרה ומשמעותית או בשל יכולות מסוימות יש חריגים ושווה לבדוק. למה אתה רוצה לעבור?
עידו | 09:10  11/01/15
אני בסך הכול מרוצה מהמוסד. יחד עם זאת יש לי תואר קודם מהמכללה למינהל בתחום אחר והייתי רוצה שגם תואר זה יהיה משם . אני מבין שאין להם אינטרס אמיתי לקבל אותי לשנה ג' , אף על פי זאת , האם טכנית זה ניתן ? נ.ב- הבנתי גם שהמוסד הזה נחשב קצת יותר בקרב המשרדים הגדולים .
מנהל פורום לימודי משפטים | 23:39  11/01/15
כפי שציינתי למיטב ידיעתי לא חושב שאפשר לעבור בשנה ג מוסד אקדמאי. אבל כדאי וצריך לבדוק בעצמך במכללה למנהל. קשה מאוד לומר על מוסד א' שהוא נחשב יותר ממוסד ב'? לפי מה? העובדה היא שמכל המוסדות בארץ מתקבלים לכל המשרדים. מצד שני, מקום כל המכללה למנהל שבו מראש רף הציונים להתקבל הוא גבוה יותר, נתפס בעיני משרדים מסוימים כסנן טוב יותר בקבלה לעבודה אבל זה לא מחייב. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור