פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
היי, יש לי תואר ראשון במשפטים, הייתי רוצה ללמוד תואר שני במנהל עסקים אך עדייו לא קיבלתי את הממוצע שלי בתואר ראשון, לא הייתי רוצה לבזבז זמן וכבר עכשיו להירשם וכבר באוקטובר הקרוב להתחיל ללמוד ל-MBA.. האם אפשרי זאת? יש מישו שלומד באריאל? יכול לייעץ לי?
מנהל פורום לימודי משפטים | 21:57  07/08/12
שלום רב. לרוב נדרש רף ממוצע מסוים של התואר הראשון כדי להתקבל לתואר שני. ייתכן שאם חסר ציון אחד (נניח של עבודת גמר או סמינר) וכל הציונים טובים יהיה אפשר למצוא פיתרון אבל יש לבדוק בכל מוסד לימודים לגופם של דברים. למה שלא תדבר ישירות עם מזכירות אריאל בעניין? בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור