פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
| 10:11  19/06/12
שלום וברכה, השתחררתי מהצבא ממש לא מזמן, אני מעוניין ללמוד משפטים באוניברסיטה עם עדיפות לתואר דו חוגי(מנהל עסקים). ממוצע הבגרויות שלי הוא 95-97 (תלוי לפי איזה מוסד) נרשמתי לפסיכומטרי במועד אוקטובר. כמה שאלות : א. מהו בערך הציון שאני צריך להוציא בפסיכומטרי ? (באתרים של האוניברסיטאות לא הצלחתי לחשב הם רוצים פיצול של הציונים בכמותי במילולי ובאנגלית) ב. במידה ולא אגיע לרף המצופה האם עדיף להתרכז בשיפור הבגרויות או בפסיכומטרי נוסף ? תודה רבה לכל העוזרים !!!
דוקי | 18:38  20/06/12
בקשר לב - אפשרות נוספת שיכולה להיות לך היא לנסות למצוא מקום שלא מצריך בהכרח פסיכומטרי. במכללת נתניה יש מסלול כזה כמדומני, מסלול בשילוב עם מנהל עסקים (לא דו חוגי).
שלום רב. הממוצע שלך ידרוש פסיכומטרי יחסית גבוה. נכון לשנה שעברה מדובר בפסיכומטרי בסביבות ה-690. ככל שהבגרות גבוהה יותר דרישתה הפסיכומטרי יורדת. כך שתלוי כמה תקבל בפעם הראשונה ולפי זה תדע במה ליתן את הדגש. בגדול עדיין מעסיקים רבים רואים בבוגרי אוניברסיטה כמועמדים טובים יותר לעתיד לבוא, אף שהיום זה כבר לא כך לאור ריבוי בוגרי המכללות והצלחתם היפה בשוק העבודה בכל תחום. ייתכן שפסיכומטרי נוסף יבוא בחשבון חרף הסיכון של אי שיפור כיוון שהסטטיסטיקה מוכיחה (וזה רק בדר"כ, בוודאי לא מידע וודאי ואין להסתמך עליו ככזה) שלרוב ישנה קפיצה של כמה עשרות נקודות בין פסיכומטרי לפסיכומטרי. ואולי לא תצטרך לשפר בגרויות. לפעמים שיפור של בגרות אחת יכולה גם להקפיץ את הממוצע ורבים עושים היום מכינה שמשלבת שיפור של הבגרויות. זאת אפשרות אבל יש לבדוק בכל מוסד רלוונטי בנפרד. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור