פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
לגוס | 18:21  30/11/11
אני מעוניין לחפש מסלול שישלב לי את שני התארים. הבעיה היא שאני מוצא המון מסלולים ולא בטוח מה כדאי. למשל, מסלול בו יש התמחות בניהול רב תחומי במהלך תואר שני במנהל עסקים בנתניה. אני רוצה לדעת יותר מה זה בעצם אומר.
ליאור פ | 23:46  30/11/11
שלום רב. הכיוון שלך הוא נכון בעיני רבים. אם כבר משקיעים את 3-4 שנים האלה בלימודים למה שלא להוציא 2 תארים באותו זמן. ברוב המכללות מעודדים זאת ואף דואגים לשילוב נכון בין שני התארים כך שלא ייתנגשו מבחנים ועבודות. באופן כללי משרדים רבים (במיוחד בעלי אוריינטציה עסקית-מסחרית או בתחום שוק ההון, בנקים, כאלה שמייצגים חברות גדולות במשק וכד') יעדיפו לקחת מישהו בעל רקע בתחומי ניהול, כלכלה וחשבונאות והפוך - חב' שוק הון, בנקים, חברות ראיית חשבון, חברות שונות שצריכות כלכלן או איש ניהול יראו בכך שהוא גם עו"ד כיתרון עבורן. זה אומר שאם רק יהיה לך תואר אז מעמדך נפגע קשות אבל אין ספק ששני תארים זה יתרון. היום יש גם הצעות שונות וחדשות שלא היו בעבר. חלק מכך זה רק גימיק ואין בכך משום הענקת יתרון משמעותי וחלק בתחומים מסוימים יכול להווות גורם לקידום (למשל במכללה למנהל נפתח תואר MBA ל אנשי ניהול, רכש וכד' שבאים מתחום הרפואה. אפשר לבדוק בכל מכללה לגופם של דברים מה מוצע בה). השילובים הקלאסיים זה באמת משפטים וכלכלה או מנהל עסקים או חשבונאות אבל היום אפשר לחשוב גם משפטים ופסיכולוגיה או משפטים ותקשורת. בהצלחה
אלי | 18:31  04/12/11
בנוסף לתגובתו של ליאור, ישנם יועצי לימודים שלמרות כי הם יראו את מוסד הלימודים בהם הם עובדים כטובים ביותר, הם כן יכולים לעזור לך להתאים את התואר להעדפות שלך באופן מקצועי. אני אישית לומד במכללה למינהל תואר משולב במשפטים וכלכלה והיועצות עזרו לי מאד בבחירת המסלול. בהצלחה :)
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור