פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אני כרגע סטודנטית שנה א' ברייכמן עד עכשיו עם ציונים מעולים, ואני לא מרוצה מרמת הלימודים ומהאווירה בקמפוס, סוג של תצוגת אופנה/לא רציני מספיק. האם זה אפשרי לעבור למכללה אחרת בסיום שנה א' ? כרגע קיימת אופציה אחת שעומדת על הפרק - המכללה למינהל היות והם טובים ובדיוק באותה רמה ואיכות כמו רייכמן. האם לדעתכם המעבר יקל עליי? או שיהיה לי אותו דבר ? אני מעוניינת בקריירה אקדמית בתחום המשפטים, המכללה למינהל יכולה להיות כר אקדמי נוח לגדול בו ?
משהו בשאלה הזו מריח לי לא טוב... :)
ליאור פ | 22:06  21/05/11
שלום רב. למען האמת, זו פעם ראשונה שאני שומע שסטודנט של רייכמן לא מרוצה. למרות שאת מציינת שאת מעוניינת בקריירה משפטית, אני מכיר מספיק סטודנטים ש"הלא מרוצה" שלהם בסוף שנה א' כיסה חוסר התאמה/חוסר רצון/חוסר עניין בלימודי משפט. אני לא אומר שזה המקרה שלך אבל אני מכיר אישית סטודנטים שהיו לא מרוצים במהלך הלימודים, סחבו את התואר ובסוף הלכו ללמוד תואר בתחום אחר לגמרי- ביולוגיה, עיצוב ותקשורת. הייתי חושב ברצינות על העניין הזה. בכל מקרה, אפשר לעבור בין מכללות. תידרשי לציונים די טובים (עדיף מעל 85) והמלצות. אם את מאזור השרון יש כמה מכללות שקרובות אלייך וכמובן דרומיות- כפי שציינת המכללה למנהל. אני למדתי במכללה למנהל והייתי די מרוצה אבל זה לא אומר שמכללות אחרות לא טובות. אולי כדאי שתקפצי לחצי יום ביקור לכמה מכללות ותנסי להתרשם בעצמך. בהצלחה רבה
נעמה | 15:00  22/05/11
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור