פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
האם הלימודים בתואר דו חוגי משפטים ותקשורת קשים ? ועד כמה ? האם זה סביר ללמוד במהלך הלימודים ? ומה אפשרויות התעסוקה אח"כ? אני ככל הנראה רוצה להתחיל במכללה למינהל, דיברתי עם חברים והם המליצו לי על המקום, בנוסף אם אני אחליט ששם אני רוצה יש לי שם מלגה מובטחת. האם המכללה למינהל זה מוסד לימודים נחשב באמת ? או שבוגרים לא מוצאים עבודה בתחום ?
שלום רב. ראשית זה בהחלט סביר ללמוד במהלך הלימודים (כך בשאלתך ...) אבל לגבי מה שהתכוונת באמת- נושא העבודה תוך כדי לימודים, זהו נושא לא פשוט. בהחלט אפשר לשלב עבודה במשרה חלקית אם היא באמצע שבוע או לשלב את סופ"ש ולמצוא מסגרת של משרה כמעט מלאה, אבל השנתיים הראשונות די קשות ומפרכות ורצוי שאת מירב הזמן תקדישי ללימודים. על סמך הציונים של השנתיים הראשונות תמצאי התמחות ובנוסף, השקעה משמעותית בלימודים תיתן לך כיוון ברור יותר של הכיוון בו תרצי להתמקצע כעו"ד. השילוב של תקשורת הוא מצוין ופותח חלון הזדמנויות לתחום חדש לגמרי ובוודאי שמעשיר את הידע ובעל חשיבות בקורות החיים. כל מוסד לימודים הוא נחשב בעיני כי החשיבות היא לא השם של המוסד אלא היכולות האישיות של האדם ומידת ההשקעה. כלומר, רבים מחברים ומכרים שלי שלמדו במכללות שנתפסות כלא נחשבות, סיימו כמצטיינים והשתלבו בכל המשרדים הבכירים, במשרדי ממשלה ובבתי המשפט. ומציאת עבודה זה לא רק תלוי מקום הלימודים שלך אלא באיכות הריאיון שיהיה לך, גליון ציונים בעל ממוצע גבוה והמלצות. מנסיוני האישי ומנסיונם של עוד עשרות אלפי בוגרים של המכללה למנהל ביחד עם המרכז התעסוקתי של המכללה, כבוגרת מכללה ישנם אפשרויות תעסוקה רבות ובוגרים רבים השתלבו בענפי תעסוקה רבים. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור