פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
ככל הנראה הכיוון שאליו אליך הוא מכללות פרטיות, או הבינתחומי או המכללה למינהל. שתיהן באותה רמת מחיר אך קיימים בינהם הבדלים שאני בודקת. רציתי לדעת האם לימודי המשפטים במכללות מתמקדים בתחום אחד כמו נזיקין או פלילים ? או שתחילה לומדים את המבואות ואח"כ יש התמחויות בתחומים השונים ? מתי כבר צריך לדעת מהו התחום שאליו אני רוצה להמשיך ?
שלום רב. יש מכללות שמאפשרות לעשות תואר כללי ולקחת כמה קורסים בכל כיוון לפי העדפתך האישית וישנם מכללות (המכללה למנהל למשל) שדורשות בחירת לפחות התמחות אחת (אזרחית/מסחרית/זכויות אדם/מו"מ וגישור/תרבות וחברה וכו'). ההתמחות מתבססת על קורסי בחירה באותה התמחות ובחירת סמינר באותה התמחות אך בכל שנה ושנה לומדים קורסי חובה כמו חוזים, נזיקין, חוקה, עבודה, מיסים, סדרי דין. עקרונית רצוי מאוד לקראת שנה ב' להתחיל להיסגר על התמחות. אפשר גם בהמשך לקראת שנה ג' או לקראת סמסטר ב' של השנה השנייה אבל שוב, גם אם סגרת התמחות אחת זה לא אומר שלא תוכלי לעשות בנוסף או בהמשך התמחות נוספת. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור