פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
עמית | 19:26  25/03/11
שלום רב, הנני מעוניית להתחיל ללמוד משפטים - תואר ראשון במכללה . אשמח לקבל חוות דעת מבוגרי המכללות הבאות - מכללת קריית אונו, המכללה למשפט ועסקים ר''ג ומכללת שערי משפט. האם זה נכון כי רוב הבוגרי של המכללות לא מוצאים עבודה ראוייה לאחר התואר ? אשמח לתגובות , תודה .
אפריים | 20:46  25/03/11
או שזו שוב שאלה מושתלת מטעם... הנושא די מאוס, אך אם את רוצה לשאול על מעמד המכללות, תצטרכי לכלול את כולן (!) ללא יוצא מן הכלל וזוהי המציאות. תרצו באמת תשובה אמיתית? תשאלו מחוץ לאינטרנט. קדימה אנשי יחסי הציבור - יש לחם, הסתערו!
ליאור פ | 22:47  26/03/11
שלום רב. לא ברור לי מהי אותה עבודה לא ראוייה שציינת. ישנם אלפי משרדי עו"ד, משרות בשירות המדינה, עמותות, בתי משפט ועוד ועוד שבהם עובדים בוגרים מכל המוסדות האקדמאיים שיש בישראל. לכן, אין כל סיבה לשלול את אחת המכללות שציינת אם את לא מתקבלת נניח לאחת האוניברסיטאות. בהצלחה
עמית | 17:14  27/03/11
מה לגבי המכללות? היכן כדאי ללמוד ? *** לאור התגובות- התעניינתי במכללות הנ''ל כי הן הכי קרובות לאזור המגורים שלי. אין צורך להסיק מסקנות לא נכונות. תודה.
עמית | 17:14  27/03/11
מה לגבי המכללות? היכן כדאי ללמוד ? *** לאור התגובות- התעניינתי במכללות הנ''ל כי הן הכי קרובות לאזור המגורים שלי. אין צורך להסיק מסקנות לא נכונות. תודה.
ליאור פ | 20:54  27/03/11
שלום בשנית. אני מכיר בוגרים שלמדו בכל המוסדות שציינת והיום עובדים כעו"ד. יש משקל רב להשקעה האישית בלימודים כי בכל מוסד לימודים שתחפשי תמצאי אנשי סגל ברמה גבוהה, השקעה רבה בספריה ובכיתות הלימוד ודרישות רציניות במהלך הלימודים. המוסדות נותנים ותלוי בך כמה תרצי לקחת. ככל שתשקיעי יותר ותפגיני רצינות, סביר להניח שתוציאי ציונים טובים והמלצות. ואם במקביל תתקבלי לאחת הקליניקות הפרקטיות תצברי גם ניסיון מסוים. זה יעזור מאוד למצוא התמחות טובה ולהתשלב בשוק עו"ד. מבין השלושה שציינת פשוט בלתי אפשרי לתת תשובה פשטנית של מקום X טוב יותר ממקום Y ולהיפך. אני מציע ללכת בעצמך לכל מוסד למשך יום שלם (או חצי יום) להיכנס לשיעורים, להסתובב בספריה ולדבר עם סטודנטים במקום עצמו. זה ייתן לך תמונה טובה ושיהיה בהצלחה.
עמית | 16:48  28/03/11
תודה רבה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור