פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
משפטים וחשבונאות או משפטים ותקשורת במכללה למינהל. זה שילוב, תואר דו חוגי בשני מסלולים שונים. זה נשמע מאוד תובעני וקשה, אני יכול להתקבל ואפילו נותנים לי מלגת הצטיינות. האם התואר קשה ? תובעני מאוד ? האם אני אצליח לעבוד במקביל ?
ליאור פ | 21:37  17/03/11
שלום רב. אני בדעה שאם מעניין אותך ללמוד תואר דו חוגי (כלשהו) אין שום מניעה ללמוד ולהצליח היטב. תמיד אפשר להפסיק את אחד התארים אם לא מסתדרים או לא מוצאים עניין, אבל מהיכרותי היטב את המסלול המשולב במכללה למנהל מדובר בקבוצה די נכבדת של כ- 90 סטודנטים שלומדים במסלול משולב ועושים חייל. מסתבר שהלחץ דווקא גורם להשקעה רבה יותר ולהצטיינות. מאחר וישנה חשיבות רבה הן מבחינת התמחות טובה והן לעתיד לבוא לשני תארים במיוחד בשוק התחרותי בישראל הייתי ממליץ לך לנסות את המסלול הנ"ל. באופן עקרוני, מערכות הלימודים מסונכרנות וישנו מאמץ גדול לרווח ככל האפשר בין המטלות והבחינות השונות. עבודה- באופן עקרוני התואר המשולב מתפרס על 4 ימים מלאים ולפעמים גם ביום החמישי יהיה לך קורס בחירה. קשה לשלב עבודה אבל בהחלט אפשרי בעיקר בסופי שבוע (העבודה תורמת גם לאיוורור ולהפגת מתחים לצד התרומה הכספית). הייתי ממליץ לנסות להוריד הילוך בעבודה לפחות בשנתיים הראשונות ולהתמקד בלימודים כיוון שזו המטרה הכי חשובה עכשיו. אפילו לקחת מלגה ולהחזיר אחרי שתסיים את התואר עדיף מאשר לשקע את עצמך בעבודה במשרה מלאה כי בדר"כ זה פוגע בסבלנות ובריכוז הנדרש. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור