פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אורן לבן | 18:12  06/08/10
אני סיימתי שנה א' בבינתחומי בהרצליה ואני מוכרח לציין שאני מאוד מרוצה - מעל ומעבר למה שציפיתי... הרמה של הלימודים מאוד גבוהה, המרצים מצוינים - לפי דעתי סגל המרצים הטוב בארץ (כולל שופטים בדימוס וכו'). האוירה מאוד חמה וביתית ובאמת שכל בוקר באתי עם חיוך על הפנים. אני רואה פה תגובות ונזכר שבאותו זמן שנה שעברה היו לי את אותן שאלות וגם כן אנשים טובים עזרו וייעצו לי. אתם מוזמנים לשאול בכל נושא הקשור ללימודים בבינתחומי ובכלל :) אורן
הוא נרשם למשפטים בבינתחומי והוא נכנס על מלגת מצטיינים, אני מקווה שהוא יצליח לשרוד שם, כמה קשים הלימודים בדיוק? האם יש מלגות מחיה באיזור? הוא בא לשם בלי הרבה כסף ואני לא יודעת איך הוא יסתדר מהבחינה הזאת.
אורית | 11:55  18/10/10
בכלל הבינתחומי נחשב לאחד ממוסדות הלימוד הטובים ביותר להשכלה גבוהה. לאו דווקא רק במשפטים אלא גם בכלכלה ועוד כמה תחומים. מי שיש לו את האפשרות ללמוד שם , זה יהיה קרש קפיצה טוב עבורו. לא לשכוח שהעובדה שאתה משלם יותר לא אומרת שאתה מקבל תמורה טובה יותר. עדיין מדובר בשכר של שלושים אלף שקל לשנה!
עדי | 00:02  15/02/11
מאחר והזכרת תחומים אחרים אז זהו שלא. אני לא ממליץ! הבינתחומי יקר פשוט סתם! 34000 לשנה כדי שיוכלו לממן את הכנסים שלהם. מבטיחים לך מרצים עם דוקטורט ואתה מקבל מר' שהוא גם מרצה ומתרגל. מקום קטן ולכן לא ערוך לעסוק בבעיות של סטודנטים ויש הרבה פאשלות. וכן יש מרצים שלא קמו על הצד הנכון ולא נחמדים זה אולי בכל מקום ככה אבל לא בכל מקום משלמים 100000 לתואר.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור