פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אני רוצה להתחיל ללמוד השנה ספרות ומנסה להרשם דרך האינרטנט ואני לא מבינה מה אומרים כל המושגים שקשורים לבחירת המקצוע בתואר שלי כמו: פקולטה, חוג, חד חוגי , דו חוגי ,רב חוגי, מורחב, משני , ראשי, מסלול, היקפי... ואם פספסתי משהו... אני כבר צריכה להרשם. מישהו יכול בבקשה להסביר לי. תודה מראש. סילבנה.
ליאור פ | 21:05  05/08/10
שלום רב. האתר עוסק בלימודי משפט אך בכל זאת אנסה להסביר מעט. פקולטה- המסגרת הכללית של החוג. למשל תואר בלימודי ספרות כללית והשוואית יילמד בפקולטה למדעי הרוח שמאגדת תארים שונים (כמו- תואר בהיסטוריה או בפילוסופיה). חוג- זהו התואר. החוג לספרות כללית והשוואתית. לגבי אופי הלימודים אם מדובר בתואר אחד או תואר שמשלב תואר נוסף אז יש מסגרות שונות. חד חוגי- תואר אחד; דו חוגי או רב חוגי- מסגרת של שני תארים שונים. למשל ספרות והיסטוריה. מורחב, משני, ראשי- ישנן מסגרות לימוד שאת לומדת שני תארים ביחד כמו פסיכולוגיה וסוציולוגיה אבל האוניברסיטה מאפיינת את פסיכולוגיה כמקצוע/תואר הראשי ואת סוציולוגיה כמשני משיקולים שונים. בהצלחה רבה ואני מציע ליצור קשר עם המזכירות או כל גורם מייעץ אחר מטעם מוסד הלימודים לשאלות דומות ולבחירת מסלול.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור