פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
הילה | 12:33  01/08/10
שלום!! אני רוצה להתקבל ללימודי משפטים במכללת ספיר. יש לי בגרות בציון 97, אך הפסיכומטרי שלי נמוך- 500, מה גם שקיבלתי באנגלית ציון נמון 79. אני יודעת שהסיכויים שלי להתקבל נמוכים אבל אפשר לכתוב להם מכתב, למה אני כן רוצה להתקבל, ואולי הם ישקלו להכניס אותי לפקולטה. רציתי לשאול, מה אני צריכה לכתוב במכתב? האם לרשום למה משפטים מתאים לי, לבקש שיקבלו אותי למרות ציוניי הנמוכים הפסיכו, האם אפשר לבקש אולי כניסה על תנאי? אודה לכם אם תעזרו לי בנקודות קטנות במכתב. תוה ושבוע טוב!
ליאור פ | 21:52  02/08/10
שלום רב. לדעתי- רצוי להתמקד בפעילויות שונות שעשית בעיקר בתחום החברתי, תרומה ומעורבות בקהילה, פרויקטים שונים שהשתתפת בהם (בארץ או בחו"ל) וכד'. להציג את האישיות שלך מעבר למספרים. לגבי כניסה על תנאי- זה תלוי אם יש להם בכלל אפשרות שכזו. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור