פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
נוף | 16:20  31/07/10
שלום! אני מתחילה ללמוד באוקטובר הקרוב משפטים (ותקשורת) במכללה למנהל. רציתי לדעת, עד כמה הכרחי לפטופ לשיעורים? האם זה באמת עוזר וכדאי לרכוש נייד לקראת פתיחת שנת הלימודים? תודה רבה :)
שלום רב. שאלה טובה מאוד. אני התחלתי עם לפטופ בשנה ב' ורק אז הבנתי את ההבדל העצום בדרך סיכום השיעור ואף הבנתו וחזרה עליו מאוחר יותר. אם זה לא הוצאה כבדה מדי, מומלץ מאוד בחום. בהצלחה
גלית | 12:22  01/08/10
לפטופ ללימודים זה דבר מאוד שימושי. בעיקר ל [url=http://www.where2study.co.il/category.asp?id=161]לימודי משפטים[/url] . אני לומדת משפטים ואני כל הזמן רק עם הלפטוף. כל העבודות שלי רק בלפטופ.
לירון | 08:29  02/08/10
אני מסכימה לחלוטין עם מה שנאמר מעליי. לפטופ יכול לעזור מאוד בלימודי תואר ובכלל, מה שכן כדאי להשקיע על מכשיר טוב כדי שלא יהיו הרבה בעיות. בכל אופן שיהיה בהצלחה בלימודים!
יפית | 14:00  08/08/10
נכון, לי אומנם יש לפטופ אבל אני לא משתמשת איתו בהרצאות עצמם , אני חייבת לכתוב על מנת שחומר הלימוד יכנס לי לראש. יש כאלה שפשוט מצלמים את המרצה (כמובן באישור שלו), אין ספק שזה עוזר ופותר הרבה בעיות.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור