פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
ויוי | 17:23  09/06/10
שלום רב! אני סיימתי תואר ראשון למנהל מערכות בריאות במרכז אוניברסיטאי באריאל, כיום עשיתי הסבה בביה"ח תל השומר לאחות מוסמכת עם תואר הסיעוד, השאלה היא כזו? האם יש כזה דבר לעשות הסבה למשפטים? איזה ממוצע להיתקבל למשפטים, ובאיזו מכללה? והאם יהי לי פטורים של מספר שיעורים כגון: חוק ומשפט, תודה מראש ויוי
ויוי שלום רב. יש מקומות כמו המכללה למנהל שמכירים בתואר הקודם ומאפשרים לך להתקבל בתנאים טובים יחסית כולל מסלול מקוצר. לגבי נתוני הקבלה, יש לבדוק פרטנית לגבי השנה הבאה מול המכללה במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03. למיטב ידיעתי לבעלי תואר ראשון מוכר תידרשי ממוצע 75 ומעלה (במכללה למנהל). תוכלי להירשם לתואר ראשון למשפטים בכל מכללה למשפטים אבל אני בספק אם יכירו לך בקורסים קודמים. יש לבדוק בכל מקום לגופו. קשה לי לחשוב על שילוב בין אחות עם תואר סיעוד ומשפטים אבל אולי בנושא של משפחה וכד'. שווה להתייעץ בעניין. בהצלחה
שאול גורימי | 22:59  13/06/10
אם כבר יש לך תואר אז את יכולה ללכת למסולול המקוצר לאקדמאים של מכללת שערי משפט. אם יש קורסים שכבר עשית בתואר הקודם אז לא תצטרכי לעשותם שוב. ככה שנראה לי שזה לא יהיה לך כזה קשה.
מעיין | 16:41  20/06/10
כנראה שפטורים לא תקבלי כי קורס "חוק ומשפט" שלומדים בחוגים לא משפטים הם לא כמו "חוק ומשפט" שעובר למשפטנים, אז פטור כזה לא תקבלי. אבל אולי פטור מקורסים כמו סטטסיטקה או שיטות מחקר (לא בכל החוגים למשפטים הם עוברים ממילא) ברור שיש דבר כזה הסבה למשפטים, כמו שאפשר לעשות הסבה לכל מקצוע מכל מקצוע, הכל תלוי בהחלטה ונחישות שלך. אני לומדת בקריה האקדמית אונו ואיתי לומדים אנשים שהתחילו תואר אחר והצטרפו למשפטים, או לחילופין כבר סיימו תואר ועסקו בזה קצת ואז הבינו שמשפטים יותר מעניין אותם. בקיצור - אפשרי מאוד. באיזה מכללות - שוב, אני לומדת בקריה האקדמית אונו ויכולה להמליץ לך רק על הקריה, אני באופן אישי מאוד מרוצה מההחלטה שלי ויכולה להגיד כבר רשמית שסגרתי התמחות במשרד מאוד גדול. שיהיה לך המון הצלחה, תני בראש =-)
שקד | 15:48  20/07/10
זו באמת תפנית של 180 מעלות, אבל כל הכבוד שאת הולכת לפי הלב שלך ורוצה לעסוק בתחום שבאמת מעניין אותך. כמו שנאמר לפניי , בגלל שאין הרבה קורסים שמשותפים לשני התחומים לא יהיו לך הרבה פטורים. מה שכן מסטטיסטיקה, מיקרו...כן תוכלי להוציא פטור.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור