פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום, אני מתכננת להתחיל לימודי משפטים באוקטובר, ומאוד מתלבטת בין מכללת שערי משפט למכללת נתניה, האם מישהו יכול להביא לי מעט מידע , ואיזה מכללה יותר טובה ונחשבת? בבקשה תעזרו לי. תודה מראש .
שמעי, היום לימודי המשפטים בכל המכללות די דומים, לכולם יש סדנאות וקורסים מעניינים ככה שמה שמבדיל בניהם באמת זה סגל המרצים ולשערי משפט יש סגל מרשים מאוד. מלמדים שם מרצים מצוינים. מנכ"ל המכללה הוא יהודה ליברמן, פרופ’ יעקב גולדברג, ד"ר יחיאל בהט, ד"ר ויקטור בוגנים, ד"ר יפעת ביטון, ד"ר שירה בילוצקי, ד"ר איילת בלכר-פריגת, ד"ר חמי בן נון, ד"ר חיים שיין ועוד.
תודה שנתת לי קצת כיוון, האם למדת במכללת שערי משפט? מאיפה הידע ? זה מאוד חשוב לי, ותודה מראש
אפרת שני | 22:08  04/06/10
אני מרגישה שהלימודים פה ממש תרמו לי הרבה מעבר לידע משפטי. אני נהנית מאוד לשוחח עם המרצים ואני מקבלת המון יחס אישי, שזה לא פחות חשוב וכסטודנטית חדשה לא תאמיני עד כמה חשוב העניין הזה של יחס אישי. בהצלחה!
שלום רב. מדובר בשתי מכללות שהתקדמו רבות בשנים האחרונות ולא ניתן להצביע על אחת כעדיפה על האחרת. בכל מקרה אם תשקיעי, תקראי את חומרי הקורס לאורך כל השנה ותשקדי כראוי לקראת הבחינות, אין סיבה שלא תצליחי היטב בשתי המכללות ותוכלי למצוא התמחות שנחשבת רצינית. השאלה היא מדוע "ננעלת" דווקא על שתי המכללות הללו? מבחינת מיקום או חברים שלומדים שם? אלו שיקולים חשובים אבל כדי לבדוק בעוד מקומות מה מיוחד שם מבחינת סוגי ההתמחויות, תוכניות פרקטיות וכד'. אני הייתי נוסע לשתי המקומות שאת שואלת לגביהם ומסתובב שם במשך חצי יום. מדבר עם הסטודנטים/ות, נכנס לספריה ואפילו קופץ לשמוע שיעור או שניים כדי להתרשם מהיחס, מרמת הלימודים ומהשירותים השונים שמעניק המקום לבאי שעריו. בהצלחה רבה
המקצוע מוצף. הכי טוב להיות בוגרת של אוניברסיטה או המכללה למנהל והבינתחומי. כל השאר יהיה לך קשה למצוא התמחות ועבודה אם בכלל וכדאי לך לוותר על לימודי משפטים, אלא אם כן יש לך פרוטקציות. חבל סתם לבזבז את הזמן
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור