פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אסתי | 00:01  06/05/10
אין לי בגרות כ"כ טובה ואני רוצה ללמוד משפטים. מה הפתרון הכי יעיל?
אלעד | 14:33  07/05/10
או לשפר אותה, או לעשות פסיכומטרי, או שניהם.
לכל מוסד לימודים יש מסלול מכינה של שנה לפני הלימודים עצמם . אני עשיתי מכינה במכללת שערי משפט ועכשיו אני כבר שנה ב' בלימודי משפטים.
מוחמד חוטבא | 22:21  25/05/10
עשית שנה מכינה והתחלת אחר כך שנה "ב" איך זה
סייד עמאד | 19:40  26/12/13
האם ברשותי ללמוד ולהתקבל למכללה ללמוד תואר למשפטים
שלום רב. בכותרת ציינת "ללמוד ללא בגרות" אבל בגוף הפנייה ציינת שאין לך בגרות כל כך טובה. זה מאוד כללי. לא ציינת כל נתון נוסף כמו גיל וממוצע בגרות. יש לבדוק בכל מוסד לימודים אם אתה עומד בדרישות שלהם ואם לא ואתה מעוניין במוסד מסוים- יש לבדוק בדיוק מה נדרש ממך כדי להתקבל שם. יש מקומות שמציעים מכינות אבל יש מקומות שיכולים לקבל אותך על תנאי (כמו תוכנית שער פתוח במכללה למנהל) ותהיה חייב לעמוד ברף ציונים מסוים בסוף השנה הראשונה. אין דרך אחרת מלבד בדיקה פרטנית בכל מקום. בהצלחה
דודו | 10:31  20/05/10
בס"ד זה קשה להצליח ככה בלי תעודת בגרות לקורס משפטים , זה יהיה קשה להתקבל למקום טוב . אבל יש מכינות שתוכל לשפר שם את תעודת הבגרות שלך . בהצלחה
ירדן | 16:20  25/05/10
אני במקומך משלימה בגרויות ,עושה פסיכומטרי ומנסה להתקבל למוסד לימודים שאני רוצה. אם המוסד לימודים לא דורש תעודת בגרות אז ישר תלמד לפסיכומטרי ותירשם למכינה או משהו בסגנון. זה לא שמישהו רודף אחרייך, אני מבינה שיש את הלחץ הזה להוציא תואר כמה שיותר מוקדם אבל לא צריך לרדוף אחרי הזמן.
מאיה | 11:02  26/05/10
למה להיות פזיזים? למה לא להגיע להחלטה בצורה נבונה? אחרי ששוקלים הכל, מתייעצים עם מי שצריך, קח את הזמן, תשלים בגרויות, תיכנס למסגרת אולי אז תמצא את מה שמתאים לך.
עמית | 11:40  19/07/10
מבחינתו מדובר בהחלטה נבונה... אולי הוא עשה את החושבים שלו והגיע למסקנה שזה מה שהוא רוצה לעשות עוד לפני? הרי כל אחד וזמנו הוא, יש כאלה שיודעים עוד משהם בני 5 ויש כאלה שלא יודעים ולא בטוחים בעצמם גם עד גיל 50... אין פה איזה מדד קבוע ונורמלי. זה תלוי אדם ואם הוא רוצה את זה , אז שיילך על זה ושיהיה המון בהצלחה!!
שירי | 10:08  18/08/10
ובלי קשר גם לא הייתי ממליצה כי לפעמים גם בלימודים גבוהים וגם במקומות התמחות יכולים לשאול על העניין הזה.. אמנם זה רחוק יותר והכל אבל זה גם משהו ששווה לחשוב עליו.. אני לדוגמא יודעת שאני רוצה להתמחות במקום טוב כמו למשל במשרד של עו"ד אורי דניאל ולכן שווה לחשוב על כל הדברים האלה מראש.
שפיק קאדריה | 15:04  09/02/13
אני רוצה ללמוד בלי ביגרות בגלל שקשה לי להמשיר את הבגרית אם אפשר שתעזרו לי יהיה ממש טוב ממכם וטוב
סייד עמאד | 19:45  26/12/13
אני בן 24 ואין לי בגרות ברחתי מהבית ספר בכיתה *י* והיום אני רוצה ללמוד משפטים האם אוכל להתקבל למשפטים בלי תעודת בגרות????
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור