פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
דנה | 22:18  18/04/10
שלום לכולם.. הגעתי למצב שבו אני צריכה לבחור באיזו מכללה אני אבחר ללמוד. התקבלתי ללימודי משפטים ותקשורת במכללה ומנהל וללימודי משפט וממשל בבינתחומי. מבחינת החומר והנושא , אין ספק שתואר משפטים ותקשורת מעניין הרבה יותר,אך מבחינת השם שיש למשפטים בבינתחומי ובייחוד במצב היום שיש עודף של עורכי דין אולי בעצם עדיף לבחור בבינתחומי? מה אתם אומרים?? אני צריכה בקרוב להחליט!
הילה | 23:54  18/04/10
הי דנה, מבחינת השם בשוק, לפי מה שאני יודעת, המכללה למנהל והבינתחומי שינהם באותה הרמה. באם תלמדי באחד ממוסדות הלימוד הללו (וכמובן גם באוניברסיטאות) לא יהיה שום מקום התמחות שייסגר בפניך (כמובן שצריך גם ציונים טובים). מכיוון שהנך מוצאת עניין רב יותר בלימודי תקשורת ומשפטים במכללה למנהל, לדעתי, כדאי לך ללכת ללמוד שם כי כמו שאמרתי רמתם של שתיי המכללות הללו זהה בעיני המעסיקים בשוק. שימי לב גם שבבינתחומי את תלמדי 4 שנים, לדעתי במכללה למנהל זה 3.5 שנים (אבל תבדקי את זה ליתר ביטחון). אני לומדת בבינתחומי ואני גם התלבטתי בין 2 המוסדות ובסוף בחרתי לפי שיקולי נוחות כי המכללה למנהל רחוקה לי. בהצלחה!!! בהצלחה
ליחן | 10:04  08/06/10
גם המכללה למנהל וגם הבינתחומי הם מוסדות לימוד ממש טובים. אני אישית התקבלתי לשם גם אוטומטית רק הבעיה העיקרית היא השכר לימוד האסטרונומי, החלטתי שאני מעדיפה ללמוד באוניברסיטה ולשם שכר אוניברסיטאי ולא 30 אלף ש''ח לשנת לימודים אחת.
ליאור פ | 08:54  22/04/10
שלום רב. קודם כל ברכות על כך שהתקבלת לשתי פקולטות מצוינות ותוכניות נהדרות. אני לא חושב שיש הבדל ב"שם". עובדה היא שיש היום בשוק עורכי דין מעולים בכל המשרדים הגדולים שסיימו תואר במכללה למנהל ובבינתחומי. כך שקשה לומר מה עדיף. יש לחשוב אלו כיוונים ייפתח לך תואר שכולל תואר בתקשורת ואלו כיוונים ייפתח לך תואר בממשל. אותי באופן אישי תחום התקשורת מאוד מעניין אבל זה תלוי בך. יש להביא בחשבון שיקולים נוספים כמו מרחק מהבית, משך זמן הלימודים ואופציות המשך ללימודים גבוהים. אני במקומך הייתי נוסע לכל מוסד לימודים ומבלה בו יום שלם. נכנס לשיעור או שניים, מסתובב בספריה ובקפיטריה ומדבר עם סטודנטים/ות להתרשמות. כך תקבלי תמונה מלאה ותחושת בטן טובה יותר לאיזה כיוון ללכת. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור