פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
דוד | 11:39  13/04/10
האם כדאי בכלל ללמוד משפטים כיום בשל הצפה של השוק בעורכי דין ? אני מתלבט בין הנדסת חשמל ואלקטרוניקה למשפטים בשילוב עם תואר נוסף מה אתם ממליצים ?
שלום רב. זו שאלה שקשה לתת עליה מענה מדויק כיוון שיש לחשוב גם נטיית הלב שלך. ברמת העיקרון, זה נכון שכיום יש למעלה מ- 40,000 עורכי דין, אבל בפועל אין מקצוע חופשי בישראל בו אין תחרות וריבוי עוסקים בתחום. משפטים הוא תואר שנותן לנו יתרון משמעותי- כלי עבודה שניתן ליישמו בכיוונים שונים ומגוונים זה מזה. מעבר לכך, תואר במשפטים נותן לנו ידע שיכול לעזור לנו בכל כך הרבה מצבים וכלים לניתוח חד של סיטואציות ואירועים. מי שטוב, ימצא את הדרך למעלה. אומנם לוקח זמן להיות שותף בפירמה רצינית, אך בסופו של דבר ניתן להצליח מאוד וליהנות מהתחומים הרבים שעולם המשפט אוצר בתוכו. זו השכלה שנחשבת למוערכת והיא מתאימה לכישורים ונטיות שונות של אנשים שונים וקל יחסית לעשות הסבה למקצוע אחר אחרי שנות עבודה כעורך דין. אני ממליץ בחום. הנדסת חשמל ואלקטרוניקה יקחו אותך לכיוון רחוק מאוד ממשפטים (מן הסתם) וכאן הייתי מנסה לחשוב מה באמת מעניין אותך. אולי שווה לדבר עם עו"ד מצד אחד ומי שלמד הנדסה וכד'- אילו אפשרויות נפתחו בפניהם וכך תקבל רושם כללי על הכיוונים השונים. בהצלחה ליאור
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור