פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
בני ד | 22:50  02/04/10
שלום התקבלתי ללימודי משפטים כלכלה בת"א. רציתי לדעת אם בסוף הלימודים איזה תואר יהיה לי? רק במשפטים או שגם תואר בכלכלה? תודה
יערית | 09:57  07/04/10
שלום בני, אם אני לא טועה זה תלוי בתואר עצמו כלומר יש תואר משולב מה שאומר שאתה מוציא תואר ראשון גם בכלכלה וגם במשפטים, יהיו לך שני תארים ראשונים. ויש כמובן תואר משפטים כלכלה ושזה בעצם תואר במשפטים עם חטיבה לכלכלה. יש גם תואר בחשבונאות עם חטיבה לכלכלה, זה על אותו העיקרון.
רונית | 16:09  14/07/10
ראית שנתת כדוגמא את עו"ד אורי דניאל.. האם הוא עו"ד שמתעסק גם בתחום הפיננסי או שזה לא קשור? פשוט מעניין אותי אם ניתן לעשות שילוב של שני התארים אחר כל בעבודה.
שלום רב. אנא בדוק במזכירויות הרלבנטיות. למיטב הבנתי מדובר בתואר שנותן 2 תארים בסופו של דבר. בהצלחה
איריס | 12:39  12/04/10
נכון גם אני חושבת ככה. מדובר בתואר משולב שמקנה לך שני תארים ראשונים בסוף הלימודים. במקום לעשות תואר ראשון בודד ולאחרין עוד אחד אתה עושה זאת במקביל. רק דע לך שמדובר בלימודים קשים ואינטנסיביים.
אהלן, אני מתחיל באוקטובר משפטים וכלכלה ומעוניין להתחיל לקרוא חומרים\מאמרים שיעזרו בהמשך. אשמח לקבל הפניות או קישורים בנושא. תודה.
מירב | 12:04  19/04/10
יש הרבה ספרים שאתה יכול לקרוא, אני לא יודעת בדיוק על איזה נושא לשים את היד אבל אתה פשוט יכול ללכת לסיפרה במוסד לימודים שלך ולראות מה יש שם. משפטים זה ענף מסועף כמו שאתה יודע ויש הרבה מה ללמוד והרבה ספרים. בהצלחה!
ליאור פ | 22:17  20/04/10
הדרך הטובה ביותר היא להשיג סילבוסים (רשימות הקריאה לקורסים) מתלמידים שלומדים את התואר. זה כמובן יחייב אותך להגיע לספרייה או לחפש מכר/ה שלומדים משפטים. בהצלחה
ליאת | 14:04  29/04/10
אם אמרו לך שזה תואר משולב אז בעצם בסוף תקופת הלימודים אתה מקבל שני תארים ראשונים. תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון בכלכלה. אני כמעט בטוחה שמדובר בתואר משולב. בכל זאת כדאי לך להפנות את השאלה לרכזת החוג או למי שאחראי על זה במוסד בו אתה לומד.
עיליי | 11:42  15/07/10
למה אתה צריך לעשות תואר גם בכלכלה וגם במשפטים?? בכל מקרה בסופו של דבר תצטרך להתמחות באחד מהן הדברים ולהניח בצד את השני לתקופה.. אני מכיר מישהו שעשה חשבונאות ומשפטים והחליט ללכת על המשפטים ועכשיו הוא מתמחה במשרד של עו"ד אורי דניאל והחשבונאות כרגע לא שווה לו כלום מבחינה מעשית..
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור