פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אני בן 17 והחלום שלי מכיתה ה זה להיות עורך דין פלילי!!! איפה המקום הכי טוב ללמוד? מה אני צריך בתעודת בגרות ובפסיכומטרי כדי להתקבל לשם? תודה רבה!!!
ליאור פ | 00:25  07/03/10
שלום רב. אני מברך אותך על כך. המקומות שנחשבים הטובים ביותר הם האוניברסיטאות. לשם כך יידרשו ממך פסיכומטרי גבוה (באזור ה- 700 ועדיף כמה שיותר גבוה) ובגרות לפחות 10 ממוצע משוקלל. ישנן מכללות די טובות שכבר הוכיחו את עצמם ושם תנאי הקבלה יותר נמוכים. אני מציע לכשזה יהיה רלבנטי תבדוק בדיוק לאן אתה מעוניין להתקבל ואז ברר את תנאי הקבלה הפרטניים של אותו מקום. בינתיים, עשה כל מאמץ להגיע לציונים גבוהים ככל האפשר כדי לפתוח בפניך את כל האפשרויות. בהצלחה
אני יכול לומר לך שאני למדתי במכללה למנהל ונהניתי מכל רגע. היחס האישי, רמת המרצים והתוכניות המגוונות תרמו לי רבות וקידמו אותי מקצועית. כמו כן בוגרי המכללה למנהל מצאים התמחויות בפרקליטויות, בבית המשפט העליון ובמשרדים הנחשבים בארץ.
ירון | 18:58  10/03/10
אהלן בועז ממש מגניב שאתה כבר חולם על המקצוע שלך בעתיד- קצת מזכיר לי את עצמי בנסיון להגשים חלום דומה אני לומד כבר שנתיים משפטים בקריה האקדמית אונו ואני ממש מרוצה. אני לומד במסלול של 3 סמסטרים בשנה כך שיש לי זמן לעבוד במשרד חקירות במשרה כמעט מלאה ובכלל מאד נהנה מהלימודים הכל מאד מעניין ויש אחלה מרצים
רומי | 16:13  03/05/10
הכי חשוב שכרגע תתרכז בלימודים שלך כי לא משנה לאן תפנה היום לימודי משפטים דורשים הרבה, במקומות האיכותיים לפחות. אני במקומך הייתי מתחילה לחרוש כי זה באמת תחום מעניין אבל קשה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור