פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אור | 11:42  07/02/10
רציתי לדעת האם לימודי משפטים בקמפס החרדי בירושלים שהוא שלוחה של הקרייה האקדמית אונו הם נחשבים לטובים כמו בכל שאר המקומות. האם התואר שמקבלים בסופו של דבר הוא אותו תואר כמו במקומות אחרים. אני מתלבט בין הקמפוס החרדי למכללה האקדמית כרמל בחיפה אבל הבנתי שאין לה עדיין אישורים סופיים ממל"ג זה סיכון ללמוד שם עכשיו לא?
סיון | 13:47  08/02/10
היי, אני סטודנטית למשפטים במרכז האקדמי כרמל. מרצים מעולים ותוכנית לימודים מעניינת, מבירורים שעשיתי לא קיים מוסד אקדמי בארץ שלא מקבל בסופו של דבר אישור מהמל"ג אז אני לא דואגת..בכל אופן ממליצה בחום ובהצלחה
ליאור פ | 22:27  15/02/10
שלום רב. אינני מכיר את השלוחה החרדית אך באופן כללי- עליך לבדוק היטב האם מדובר בתואר שהוא שווה ערך לתואר שהמכללה מעניקה וכן האם מדובר בשלוחה או במסגרת אחרת שמקבלת חסות של קרית אונו. יש לכך חשיבות לעניין התעודה- האם בסופו של דבר אתה תהיה בוגר של קרית אונו או לא. אם לא- אז ייתכן ויהיו לך קשיים למצוא התמחות או לעבוד כעו"ד כל עוד אתה מגיע ממוסד לימודים לא מוכר דיו ללא מספיק בוגרים שהצליחו והשתלבו במקומות נחשבים. כנ"ל לגבי מכללת כרמל. בדוק היטב את העניין ובהצלחה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור