פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אני מעוניינת בעבודה במגזר הציבורי בעתיד.. מתלבטת לגבי התמחות בפרקליטות המדינה מחלקה לאכיפת דיני מקרקעין.(אספקט פלילי יש לציין, התמודדות עם הפרות בנייה לפי חוק התכנון והבנייה) המחלקה עוסקת בנישה מאוד מסויימת והפחד שלי הוא מסגירת כל אופציה למציאת עבודה בשוק הפרטי במידה ולא יימצאו תקנים. מצד שני, התמחות בפרקליטות המדינה היא כבר משהו , לא? אשמח לעזרה..
ליאור פ | 22:57  31/01/10
שלום רב. למען האמת קשה מאוד לדעת. מצד אחד אומנם את כביכול מתמקצעת רק בכיוון אחד אבל עצם העובדה שהתמחת בפרקליטות ככל הנראה תוסיף לך מספר נקודות אצל מעסיקים פוטנציאלים. מניסיוני האישי- בפועל בפרקליטות פעמים לא מעטים עוסקים בתיקים נוספים שלא בהכרח עוסקים אך ורק בתחום ההתמחות המקורי שלך (זה יכול לקרות אם עו"ד נוסף ייתן לך תיקים וזה קורה לא אחת). בנוסף, זה יאפשר לך אופצייה להמשך בפרקליטות או בכל משרד ממשלתי אחר עם יתרון מסוים בוודאי בפרקליטות. פעמים רבות בפרקליטות עצמה עו"ד עוברים ממחלקה למחלקה ללא קושי מיוחד כך שעצם העובדה שתתמחי במחלקה מסוימת, לדעתי האישית, לא תפגע ביכולותייך להתקדם. כמובן שזו הערכה כללית לאור הניסיון של אחרים בתחום ויש לזכור שדברים משתנים. ככלל- התמחות בפרקליטות פותחת דלתות ללא קשר לזיהוי המחלקה בה התמחת, כיוון שהקבלה והעבודה בפרקליטות יחד עם המלצה טובה שתצאי משם מעידים על יכולותייך וכישורייך. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור