פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום. מכיוון שפספסתי את מועד אוקטובר 09 בהרשמה ללימודים, הבנתי שיש במרכז האקדמי ברמת גן סמסטר אביב שמתחיל חודש הבא ובעצם אני אוכל להרוויח שנה. רציתי לדעת בכללי על המכללה איך היא נחשבת לעומת שאר המכללות באיזור (בינתחומי, מכללה למנהל) ואיך יסתכלו עליה אחרי התואר.
סמי | 18:10  18/01/10
המרכז למשפט ועסקים בר"ג הוא מקום טוב ונחשב אך בטח ובטח לא יותר מהבינתחומי או מהמכללה למנהל. אם אתה מעוניין לעשות תואר משולב אזי הבינתחומי יתאים לך יותר אם לא, ורצונך בתואר במשפטים גרידא המכללה למנהל היא הטובה ביותר בתחום מבחינת המכללות.
באופן אישי, הייתי נזהרת מלהקשיב לכל אדם שמבטא בפזיזות וללא בדיקה יסודית את מעמדה של מכללה כזו או אחרת. אתה באמת חושב שבפורום אינטרנטי תקבל תשובה אמיתית ומדוייקת לגבי מוסד מסויים? כל כך הרבה תחרות בשוק וחופש הביטוי כחרב פיפיות... כללי התחרות במוסדות להשכלה גבוהה כבר מזמן השתלבו בכאוס הקפיטליסטי והאינטרסים המיוצגים בין הצדדים מעוותים את המציאות. בין אם מדובר במכללה למנהל ובין אם ברמת גן. מזכיר יותר השוואות גבריות בגילאים היותר מוקדמים... העולם בחוץ שונה. אתה תמדד לפי יכולותיך בלבד, לכן לדעתי עשה את ההשוואות בצורה מקצועית ולא על ידי קריאת תגובות שטחיות. זוהי לפחות דעתי.
רועי | 19:03  19/01/10
קודם כל תודה על האזהרה. כמובן שאני לא מתכוון לעשות החלטה כל כך חשובה בחיים על סמך תגובה או שתיים של בנאדם אנונימי באינטרנט. שאלתי פה בפורום על מנת לקבל יותר בסיס לגבי מה שאני אמור לבדוק לגביו ולא בשביל לקבל ישירות החלטה. לדוגמא, קראתי בפורום אחר שיש משרדי עו"ד שמבטלים מראש קורות חיים של מכללות שהן לא מנהל/בינתחומי שזה נושא שדוחק את העניין שאת מדבר עליו שאני נמדד לפי יכולותיי האישיות בלבד. אז ברור לי שיש פה הגזמה ועוד יותר ברור לי שאני לא מתכוון להסתמך על סמך ההודעות בפורום ההוא, אבל זה עדין נותן לי נושא לבדוק לגביו לעומק בצורה מקצועית כמו שאת אומרת כיוון שזה נושא חשוב.
טל | 20:41  24/02/10
מסכים עם אביגיל!
טל | 20:41  24/02/10
מסכים עם אביגיל!
ליאור פ | 22:31  19/01/10
אני מסכים לדעה שקשה מאוד להשוות היום בין מוסדות אקדמאיים. כיום בוגרים של כל המוסדות כבר השתלבו במקומות היוקרתיים ביותר והוכיחו כי לא מספיק ללמוד במקום נתון אלא גם צריך באמת להראות על משהו ייחודי ותפיסה משפטית טובה. הדבר נמדד היום בסוג הראיונות הנפוץ והוא משפטי בעיקרו. דוגמא לכך יכולה להיות ראיון שנפתח בקריאה משותפת של חוק/פקודה שהסיכוי שנתקבלת בו/ה נמוך ודיון על ההסדרים המשפטיים שמופיעים בחוק או אימרה של שופט בפס"ד שמבטאת ניצנים של עמדה חדשה ורוצים לראות איך אתה מנתח את האימרה בהקשרה הספציפי וגם בצורה רחבה בכלל. אני מציע להגיע פיסית למקומות ולרחרח שם- לשאול סטודנטים שלומדים איך נראים הלימודים, עומס יכולת עבודה ולחשוב על שיקולים כמו מרחק וכד' ולא רק יוקרה של מקום א' על פני יוקרה של מקום ב', כי בסופו של דבר מה שאתה תשקיע וההצלחה שלך לא תלויה אך ורק המקום בו למדת. בהצלחה
מומלץ להתרחק מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים/מכללת רמת גן.מידע אישי ,קורות חיים של בוגרי המכללה מושלכים לפח במשרדי עורכי הדין הגדולים. פירסמו על זה פוסט: http://clblaw.blogspot.co.il/2013/05/blog-post_16.html יש שם בבבלוג עוד פוסטים שיוכלו לסייע בקבלת ההחלטה הנכונה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור