פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
עידן | 08:17  25/11/09
שלום רב מה הביקוש היום בתחום המשפטים? האם בתחום ראיית החשבון יש ביקוש גבוה יותר?
ליאור פ | 10:08  25/11/09
שלום רב. מדובר בשני מקצועות מבוקשים. אני הייתי ממליץ לשלב בין השניים. למשל, במכללה למנהל יש מסלול שמשלב את שני התארים ואתה מסיים עם תואר כפול תוך התחשבות בלוחות הזמנים של שני המקצועות. קשה להשוות בין שני התחומים אם אתה מחפש רק אחד מהם. מדובר בתחומי עניין שונים ואתה צריך לחשוב מה מעניין אותך יותר ובו להיות מצטיין כדי להגיע להצעות עבודה טובות. בהצלחה
שלום עידן, השאלה שלך ראשיתה בשאלה האם אתה חושב שכישוריך מתאימים למקצוע עריכת הדין או למקצוע ראיית החשבון? לדעתי תכונות שונות מתאימות לכל אחד מן המקצועות. אם משפטים, כמו שאני למדתי- שערי משפט, לטעמי היא הבחירה הנכונה ביותר. תצליח
הי עידן, אני לומד במסלול משפטים וחשבונאות בבינתחומי. בלי שום קשר למוסד הנבחר (ותכף אני אגיע לזה) חשוב שתדע כי מדובר במסלול מאוד מפרך ועמוס, בכל מוסד לימוד שתתקבל אליו. השנתיים הראשונות נחשבות לקשות בעיקר בגלל שלא רואים את הקשר בין המקצועות ולומדים את היסודות של שני מקצועות שונים. אם אתה מספיק אינטיליגנטי ושאפתן, לא נרתע מקריה רבה של חומר ובטח שלא ממספרים - אז זהו המסלול בשבילך. אני יכול להמליץ לך על המרכז הבינתחומי בגלל היחס המפנק, התנאים ואיכות המרצים. מעבר לכך, אני מזמין אותך ליום הפתוח שיתקיים אצלנו ב5.12 בין 8:00 ל - 13:00. אני אהיה שם.
יולי | 15:32  31/01/10
לפני שאענה על שאלתך אני אקדים ואומר שכדאי לך ללמוד את מה שאתה אוהב ולהתמקצע במקצוע שאתה רואה את עצמך בו ולאו דווקא לפי מה שנחשב יותר בשוק. מבחינת לימוד משפטים, יש הרבה עורכי דין בשוק ובגלל זה הלשכה העלתה את רמת הבחינות על מנת לברור. אם את הלא טוב מספיק לא נראה לי שתמצא את מקומך מהר מאוד וגם כדאי למצוא מקום לסטאז' במשרד גדול. רואי חשבון את כל כך הרבה בגלל שזה נחשב מקצוע באמת ממש קשה. אם יש לך את הזיקה והעניין בראיית חשבון לך על זה רק תדע שצריך להיות בעל משמעת עצמית גבוהה!
שיר | 11:38  16/02/10
לפי מיטב ידיעתי שני המקצועות מאוד נחשקים היום, בכל מקום יצטרכו רואי חשבון ומשרדי עורכי דין יש היום בכמויות כך שבמקום לחשוב על האפשרויות שיהיו לך כדאי שתחשוב על מה מתאים לך יותר.
עדי | 14:25  21/02/10
אני לומדת ראיית חשבון ואני מאוד שמחה ומרוצה מהבחירה שלי. אומנם הלימודים קשים ודורשים משמעת עצמית גבוהה אבל זה שווה את המאמץ. צריך לחשוב למה מתחברים יותר, הרבה לומדים משפטים ויש הרבה עורכי דין בשוק ככה שחיבב להיות ממש עורך דין טוב על מנת להצליח. אם יש לך עוד שאלות בנושא ראיית חשבון אני אשמח להשיב לכל שאלותייך.
עתליה | 12:05  15/03/10
שלום עדי, אני מסכימה איתך לחלוטין. כיום, הרבה מאוד מחליטים להירשם ללימודי משפטים כתואר ראשון. הבחינות הסופיות של הלשכה קשות מאוד והיא אף העלתה את הרמה על מנת ''לברור'' ושלשוק העבודה יצאו הטובים ביותר. אם שמעת על עו''ד אורי דניאל ,את תביני באיזו רמה צריך להיות על מנת להצליח. הוא ממש עודך דין מהשורה הראשונה. הוא אפילו היה סניגור בצבא ולא עבר סיווג ביטחוני. זה רק מראה על רמת המקצועיות והאמינות שלו. בכל אופן, כל אחד ובחירתו האישית, שיהיה בהצלחה!
מיכל | 15:25  21/03/10
את יודעת אני גם שמעתי דברים מעולים על עו"ד אורי דניאל ! את יודעת אולי במה הוא מתמחה והמשרד שלו ? אני הייתי רוצה לברר לגבי התמחות אצלו אם זה משהו שקשור למה שאני מעונינת ולומדת.. תודה לך!
האם צריך לדעת מתימתי | 16:26  15/07/11
האם צריך לדעת מתימתיקה טוב כדי ללמוד ראיית חשבון והאם 3 יח' יספיק ללימודי ראיית חשבון ? והאם צריך קודם לעבור קורס בהנהלת חשבונות ?
מאגד | 12:52  11/03/13
כמה יחידות בגרות מטמתיקה חייב ללמוד באחאטליה?? אפשר ללמוד ב 3 יחידות ?? תספר לי יותר על מיקצוע ראיית חשבון ? תודה...
מאגד | 12:55  11/03/13
כמה יחידות בגרות מטמתיקה חייב ללמוד באיטליה?? אפשר ללמוד ב 3 יחידות ?? תספר לי יותר על מיקצוע ראיית חשבון ? תודה...
מלי | 11:39  13/11/13
היי עדי, אני בת 21 ואני רוצה ללמוד בשנה הקרובה. אני כרגע מאוד מתלבטת בין ראיית חשבון-חשבונאות לבין משפטים. הייתי שמחה אם תפרטי לי בתור סטודנטית לראיית חשבון- מה לדעתך הקריטריונים הכי נחוצים על מנת להצליח בתואר עצמו וגם במציאת העבודה בעתיד?
[url=http://www.vbulletin.com/forum]גירושין[/url]
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור