פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אני מתלבטת אם ללמוד משפטים. התחום מעניין אותי אבל אני אל ממש יודעת אם זה מתאים לי. עד עכשיו לא יתעקשתי אם עצמי כי אני באר שבעית ואין מוסד לימודים שקרוב אלי שהיתי מרחיקה לכת ומתחילה ללמוד, אבל מאחר שנפתח בית סםפר למשפטים במכללת ספיר אני מתחילה לחשוב פעמים. מה לעשות?
עינב | 15:48  23/11/09
שלום עינב, אני ממליצה בחום על לימודי משפטים, התואר הוא תואר טוב, נחשק ויוקרתי על אף ההצפה... אני למדתי בשערי משפט ועל כן אני ממליצה על מוסד זה. לגבי מוסדות אחרים אינני יודעת כך שלא אוכל להתחייב. אדגשי בפנייך כי הבחירה במוסד לימדוים נכון היא בחירה גטרלית וחשובה ביותר. בהצלחה! עינב
שיר | 08:56  15/12/09
זה ממש נכון, בחירת מוסד הלימודים לא פחות חשובה מהמקצוע שאתה רוצה ללמוד. צריך להסתכל ולבחון את כל החבילה, מבחינה חברתית,מקצועית וכמובן כלכלית. לא חסרים מוסדות לימוד ולכן הבחירה קשה יותר, אבל בדק בית טוב יעזור לנו מאוד.
ליאור פ | 10:05  25/11/09
שלום רב. קצת רקע על הלימודים: לימודי משפטים ארוכים מעט (3.5 שנים) אך מאתגרים ומעניינים ביותר, גם למי שרוצה לקבל ידע והשלכה רחבים ולא שואף להיות עורך דין (נושאים צרכניים, כלכליים). במהלך הלימודים תוכל לפתח כלים ביקורתיים וחשיבתיים מעולים שלא בטוח שמקצועות אחרים נותנים. הקושי נובע בעיקר מעומס שבא לידי ביטוי בעבודות רבות שתעשי במהלך התואר והשקעה מרובה בקריאת טקסטים, ניתוחם ובכתיבה. המון כתיבה. מלבד זאת המקצוע, עדיין נושא "תג" יוקרתי ומהווה קרש קפיצה לכיוונים טובים עם בסיס טוב. גם אם כעת, ייתכן שהמקצוע נשמע מרוחק, הרי ייתכן מאוד שבמהלך הלימודים תמצאי אהבה או עניין שלא חשבת עליו. מאחר ונפתחה בפנייך הזדמנות קרוב לבית אני מציע לנצל אותה. תמיד תוכלי לשלב משפטים עם מקצוע אחר או תחום אחר ותואר במשפטים לעולם לא ייחשב כנטל אלא כיתרון יחסי שיש לך גם אם תלכי לכיוונים אחרים. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור