פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
מיכל | 22:01  24/10/09
שלום, אני שוקלת הסבה למשפטים באת"א הבעיה שאני בת 34.5 וגםם ככה שמעתי שקשה להשתלב בתחום... האם כדאי לעשות את השינוי? דרך אגב, הרבה רואים בי כעדינה ולא אסרטיבית, אז האם בכלל יש טעם?
ליאור פ | 18:41  02/11/09
שלום רב. את מעלה שאלה שאני בספק אם הפורום הזה המקום המתאים לענות עליו. מעבר להכוונה כללית אני מציע בחום לפנות לגורם מקצועי שיוכל לייעץ לך אם לעשות את הצעד הזה שידרוש ממך 3.5 שנות לימודים + שנה של התמחות (בשכר של מתמחה) והכנה למבחנים. בדר"כ לאדם שיש לו מקצוע אחר, קשה מאוד "לעצור" את חייו ואת ההתקדמות המקצועית שלו בתחומים אחרים ורק במקומות שמכירים בקושי הזה ומציעים תוכנית לימודים של אקדמאים (כמו במכללה למנהל שמעניקה פטור משעות וכמו כן מרכזת את המערכת. דומני שגם קריית אונו מציעה מסלול דומה. יש לבדוק בכל מקום לגופו). אני מצאתי את מקצוע עריכת הדין ומשפטים בכלל כמרתק ומפתח מאוד יכולות שונות- התנסחות, קריאת טקסטים והבנתם, יכולות התמודדות עם סוגיות מסובכות וכד'. אני מאמין שתואר במשפטים הוא חשוב ומהווה לעיתים קרש קפיצה למקומות עבודה חדשים ומאתגרים. עדינות וכד'- לא כל עורך דין מבלה את ימיו בבתי-המשפט. ישנם הרבה תפקידים שלא דורשים יכולת לטעון בבתי משפט אלא תפקידים מאחורי הקלעים. למשל- ייעוץ משפטי בחברות שונות. מעבר לכך, בעקבות הלימודים אולי תגלי תכונות חדשות לגבי עצמך שלא ידעת שטמונות בך. עדינות היא לא מילת גנאי ולא צריכה להפריע לך לייצג. אדרבא, הייתי שמח לראות הרבה יותר עורכי דין "עדינים" במחוזותינו .... בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור