פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
כרכ | 03:09  04/10/09
שלום, אני אומנם לא לומד משפטים אבל אני סטודנט שנה שלישית בכלכלה ואני רוצה להיות מתרגל בקורסי מבוא לכלכלה , אז איך משתקבלים לזה ומה השכר? כלומר אם זה בכלל משתלם. אני רוצה לציין שאני בעיקר רוצה להיות מתרגל במכללות למשפטים שם רמת הקורסים בכלכלה יותר נמוכה לדעתי ממה שראיתי. אז איך עושים את זה וכמה מרוויחים? האם זה נכון שמתרגל במכללה מרוויח יותר מאשר באוניברסיטה?
שלום רב. אני מציע לפנות למזכירות של בתי ספר למשפטים ולברר שם. לגבי שכר- כנ"ל. אני מניח שבמכללות מרוויחים יותר אבל אין לי מושג. אלו שאלות שלא כל כך מעניין הפורטל. צר לי. מעבר להכוונה הכללית אין לי כיצד לסייע בידך. בהצלחה רבה
"הרמה במכללות יותר נמוכה".. אתם שוכחים לפעמים שבמת האינטרנט היא אנונימית, ומאפשרת להקיז מילות סרק בציפייה לעורר דיונים כלשהם. הגיע הזמן לעשות שינוי ברמת הפורום הזה, שהפך למפיץ שנאה ומרמור ולזכור שמאחורי אותן מילים מסתתר אדם פשוט שפורק תסכול. הגיע הזמן שכל ה"מומחים" הגדולים שחושבים שהם יודעים כיצד לדרג מוסד אקדמי "מוביל" או "מועדף" (!), נעשית ללא כלי בדיקה קפדניים ומקומם בשיחות סלון משעממות ולא בפורום האמור לעזור לאנשים. וכוונתי גם למשווקי ה"מכללות המובילות" שבכל פעם השם שלהן משתנה - ושכחו שמקומן להאבק ביחד להכיר בכל מוסדות הלימוד כשווים (אוניברסיטה או מכללה..) כל כך הרבה שיווק זול נעשה כאן על ידי חלק מהמוסדות שאני מרחם על מי שמאמין למה שכותבים כאן. כל כך קל לכתוב כמה שאלות ביום, בשמות שונים ומספרי IP שונים ולגרום להן להראות אותנטיות במידה רבה. אני חושב שהגיע הזמן להתבגר. לא חסרות לעם הזה בעיות. מילה אישית אליך ליאור, זה לא פורום קהילתי, אלא מקצועי. הייתי רוצה לבקש ממך כאדם (ואני מתכוון לזה: כאדם), עמוד על המשמר, אנשים רבים יוצאים מתוסכלים לאחר קריאה פה. הגן על החשיבות ברכישת ההשכלה. תפסיק לדרג מוסדות "מועדפים" על סמך נתונים שלא נבדקו מעולם ברמה יסודית. אל תשכח שהמאבק האמיתי של כולם הוא להתפרנס בכבוד ובהנאה מבלי להרגיש טוב יותר או טוב פחות. אחוז לא קטן מהתגובות כאן הוא שיווקי, אחוז אחר הוא מתוך "שלי הכי טוב" וכמובן, מובטלי המקצוע שמנסים למנוע מאחרים את השגתו.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור