פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
האם יש הבדל משמעותי בין עו"ד שלמד במכללה לעו"ד שסיים באונברסיטה (בשליטה בעבודה)?! כשמעתי מכמה חברים שעו"ד שסיים במכללה לא יכול לפתוח משרד פרטי משלו לעומת זה של האונברסיטה ! גם הוא יצטרך את החתימה של עו"ד שסיים באונברסיטה (בתיקים מסויימים)!! והוא לא יכול להמשיך לתואר שני רק אם הוא יעשה השלמה של שנה וחצי באונברסיטה?! בקיצור זה כמו ההבדל בין מהנדס להנדסאי ?
וואו בנאדם?? מי אמר לך את השטויות האלה????
ליאור פ | 16:12  23/08/09
שלום רב. בפשטות- להד"ם. אף אחד לא בודק איפה סיימת ללמוד ובאיזה ממוצע לצורך תחילת עבודה כעו"ד וכמובן שמבחני ההסמכה לא בודקים זאת. ייתכן וישנו יתרון כלשהו בקבלת עבודה לבוגרי אוניברסיטה במיוחד במשרדים הגדולים אך בפועל בוגרי מכללות ובוגרי אוניברסיטאות מקבלים את אותה תעודה/רישיון ועושים אותה עבודה בדיוק. אין שום הבדל. באותו משרד יכולים לעבוד בוגר מכללה ובוגר אוניברסיטה וזה לא משנה. בהצלחה
שרון | 18:18  23/08/09
היי סרגיי, מצאתי את הכתבה הזו שאולי, רק אולי יכולה לעזור לך. זה פחות עונה על הדרישות האקדמאיות,, אבל האווירה עושה את התואר, על זה הכתבה מדברת. http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20090820_1108627 בהצלחה!
ירדן | 10:24  17/01/10
מה באמת עדיף מבחינת שני הדברים גם יחד. כמובן עם התפשרות.. אני פשוט רוצה לימודי משפטים ברמה ואני לא רוצה להתפשר ואחרי זה שלא יקבלו אותי להתמחויות ולעבודה אבל מצד שני לא בא לי לסבול כל התואר שהוא גם ככה קשה. בעיה.
ג'ני | 10:39  22/03/10
שזה לא כזה משנה איפה תלמדי.. כאילו בסופו של דבר אם את לומדת במכללה שהיא נחשבית טובה בתחום אז למה שזה יהיה משנה? מה שמשנה זה הציונים שלך ואם תהיי טובה מספיק והכי חשוב להכנס להתמחות טובה זה גם מאוד עוזר. אני יודעת שחברה של אחי רצתה להכנס להתמחות במשרד של עו"ד אורי דניאל שהוא נחשב מאוד טוב בהרבה תחומים כמו דיני עבודה ונדל"ן ועוד הרבה ( היא באה בשביל הדיני עבודה) ואני חושבת שהיא הצליחה להכנס לשם בסופו של דבר וזה נותן הרבה נק' איפה עשית התמחות ממה שאני יודעת.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור