פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
הי, אני חושבת ללמוד משפטים, אני לא מכירה אף אחד שלומד או עובד במקצוע ורציתי לדעת לאן כדאי לי ללכת כדי להתרשם מהמקצוע ועם מי אפשר לדבר כדי להבין יותר. לאן אפשר להגיע? סוגי משפטים וכו'.. תודה!!!
רונית | 18:15  16/06/09
תקלידי בגוגל לימודי משפטים וכך תמצאי כם מידע על המקצוע עצמו , התמחויות... וגם יש פורום עו"ד וסטודנטים... תוכלי להתרשם....
ליאור פ | 18:52  16/06/09
שלום רב. בכל מוסד אקדמאי יש מרכז רישום בו ניתן להתייעץ לגבי לימודי משפטים ולשמוע על כל התוכניות המגוונות שקיימות היום. כך תוכלי גם להסתובב בספריות, להיכנס לאיזה שיעור או שניים ולשוחח עם סטודנטים שרובם יישמחו לענות על שאלות שונות. כדאי למקד את החיפוש למקומות ששמעת אליהם דברים טובים ולבחון את תנאי הקבלה, מרחק מהבית, עלויות שונות (שכר דירה, נסיעות וכד'). תוכלי להיכנס לאתר של כל אחד ממוסדות הלימוד ולבקש ייעוץ. בהצלחה רבה
סיגל קולדין | 14:40  17/06/09
החבר שלי למד בקריה האדמית אונו, והוא בדיוק מאלה שעברו את בחינות הלשכה. אני יודעת שהוא מאוד מרוצה, ותמיד הוא היה אומר שהוא לא היה בוחר במקום אחר. הדבר שהוא כל הזמן אמר זה שהיחס האישי הוא מדהים, תמיד מקשרים את החומר לנושאים רלוונטים ושאיכות הלמידה מאוד גבוהה. אני מציעה לך לבקר שם, ההתרשמות היא הכי טובה כשהולכים להרגיש את האווירה של המקום. בהצלחה!
האחרונה בשורת המכללות. ברור שזו תגובה בתשלום, תרגיעי. אם יש לך נתונים טובים, תבדקי קודם אוניברסיאות ואת המכללה למינהל והבינתחומי. בשלב הבא, נתניה, אח"כ הקטנות - שערי משפט והמרכז למשפט ועזיקם ברמת גן, אחרונה - אונו אם את צפונית - יש מרכז אקדמי כרמל ומכללת צפת - נפתחו השנה. עוד לא ברור איזה מוניטין יהיה לבוגרים בשוק התעסוקה. בצפת שכל לימוד אוניברסיטאי
אמנם יחסית מכללה חדשה בשוק, אבל סגל מרצים די משובח ובכלל אוירה מאוד נעימה בקמפוס
אני לדוגמא לומדת משפטים במכללה האקדמית נתניה ומאוד ממליצה, פשוט בואי לביקור (גם כאן וגם במקומות אחרים שמעניינים אותך אם יש) ותחליטי לבד, אני ביקרתי בהמון מקומות ובסוף הגעתי לכאן. בגדול בחרת תחום מצויין ושיהיה בהצלחה :-)
תקפצי לשם ותתרשמי מהכל, והכי חשוב זה שאם תחליטי שאת נרשמת שם, את מקבלת 50% הנחה שזה המון המון המון. אני בטוח הולכת, ממליצה לך להצטרף.
ליאור פ | 09:51  18/06/09
אני ממליץ לא לקבל המלצות בצורה שתגרום לך ל"הינעל" על מקום אחד. תמיד ישל ללכת לבדוק לפחות ב-שלושה מקומות שונים. אם את מעוניינת במכללה- אז שווה לבדוק כמה: המכללה למנהל והבינתחומי שלהם תנאי הקבלה הגבוהים ביותר (תחשבי על מה זה מעיד- מי יגיע ללמוד שם ובאיזו רמה), שערי משפט, רמת גן, נתניה (רשימה חלקית). כל מקום יש לו יתרונות יחסיים שהוא מנסה לייצר לעצמו ולדחוף את עצמו בשיווק וכד'. את צריכה לחשוב מה יהיה טוב עבורך ואיזה מקום יהווה מקפצה טובה להמשך הקריירה שלך. בהצלחה
עוה"ד שושו השועל | 00:25  23/06/09
אדון אגם היקר\ יקרה אני מריח מרירות באויר? מה קרה לא התקבלת לאונו? אוויי המבחן קבלה היה קשה מידי אותו מבחן שסיימתי ב-10 ד"ק... לא נורא.. שמעתי שבאונ" הפתוחה אפשר ללמוד משפטים.(:
הי....אני רוצה להגן על האוניברסיטה הפתוחה עשיתי שם את התואר הראשון שלי וזה היה קריעה!!!! המון משמעית עצמית, המון לימודים אל תוך הלילה, מבחנים ברמת קושי הרבה יותר גבוהה משל האוניברסיטה העברית ואין כמעט מבחנים עם חומר פתוח אני נגד השמצות אבל לא צריך לשבח ע"מ השמצה של מקום אחר...
יקירי, באונו מתקבלים גם עם ת.ז. - לא צריך יותר. עושים מבחני כניסה עלאק. הפירמידה ברורה - גם אם זה לא מוצדק 1. אוניברסיטאות 2. המכללה למינהל + הבינתחומי 3. נתניה, רמת גן שערי משפט 4. אונו 5. וזה כנראה זמני - כרמל וצפת רק כי אף אחד לא יודע מה הרמה האמיתית שם.
עוה"ד שושו | 00:39  30/06/09
אהה בעברית לעולים...כן זה ברמת אביב איפשהו...לא ידעתי שהם משלבים שם גם לימודי משפטים ושפה..נחמד . (: שיהיה לך בהצלחה...(:
ריבוי בעלי התואר במשפטים יעזור לך להתרשם גם מהמקצוע וגם מהמקום בו תלמדי אותו:)
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור