פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
מוטי | 14:38  31/05/09
שלום מנסיון אני אומר התואר של קרית אונו במשפטים לא שווה את הנייר שהוא מודפס עליו תנסו מקומות טובים יום טוב
עידו | 14:57  31/05/09
מה קרה לא קיבלו אותך??
סטודנטית | 15:22  31/05/09
בתור סטודנטית במקום אחר (ולא באונו) אני חייבת להגיד לך שהגישה שלך מגעילה אותי. מקרה בפורום של סטודנטים למשפטים אין מקום להתבטאויות בסגנון הזה, ובלי קשר, קרית אונו ידועה בכך שיש בה את הפקולטה הגדולה ביותר בארץ - ועל כך מגיע להם כל הכבוד.
ירון אור | 14:47  17/06/09
אני שנה אחרונה לתואר במשפטים בקריה האקדמית יפו, ואני וכל החברים שלי מהלימודים כבר סגרנו סטאז' במשרדים הכי נחשבים. זה תואר נחשב ביותר, וחבל שאתה זורק אמרות כאלה בגלל שלא הצלחת להתקבל!
אין מקום להתבטאויות כאלה בפורטל. אין מוסד בארץ שנכנס להגדרה הבעייתית שלך. מי שישקיע, יכין היטב את המטלות ויוציא ציונים גבוהים, יהיה עו"ד טוב. במיוחד כיום שכל מוסד למשפטים (לאור התחרות העזה) משקיע רבות הן בסגל מרצים הן בשירותים אקדמאיים והן בהעלאת רף הכניסה למוסד. מכללת קרית אונו ככל מכללה אחרת מציעה תואר אקדמי טוב ועובדה היא שהסטודנטים של קרית אונו משתלבים יפה במשק.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור