פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
יוסי ג | 08:59  30/05/09
אני התקבלתי ללימודי משפטים במכללת צפת....וזו רק השנה השניה שהמקצוע הזה מלומד שם.... רציתי לשאול אם מישו יודע או יכול להגיד לי אם זה כדאי ללמוד שם?
שלום רב. ה"פחד" שלך ממכללה חדשה בשוק הוא מובן. אחת הסיבות היא שמכללה חדשה טרם ביססה לעצמה שם ומוניטין בשוק עריכת הדין בישראל. אין מתמחים שמצאו משרות במקומות נחשבים ואין בוגרים שמחזיקים משרות במשרדים מובילים, שיוכלו למשוך אותך או להיות עדות לרמה המקצועית של הרמה האקדמית. אבל אין סיבה לפסול על הסף מכללה חדשה. אם יש שם סגל טוב של מרצים, ספריות ותוכניות טובות, אין סיבה שמי שילמד בצפת או בכרמל לא יהיה עורך דין מהשורה הראשונה. אני לא מכיר את תוכנית הלימודים שם או מישהו שלומד שם, אבל אני מניח שמכללת צפת תעשה את מירב המאמצים להיות מובילים. אני מאמין שמי שישקיע בלימודיו, יוכל להתקדם ולהצליח. אני הייתי בודק היטב מה המכללה מציעה ומשווה למכללות אחרות, לפי שאני הייתי מחליט. בכל מקרה אני הייתי מציע לבקר שם, לדבר עם סטודנטים, לראות מה מציעים שם ואז להחליט, בהצלחה רבה
אנונימית | 01:37  02/06/09
דווקא מכירה קצת.............
איגור לב | 01:22  18/06/09
כי אני במקומך הייתי הולך על מקומות יותר ותיקים ומוכחים, כמו לדוגמא המכללה האקדמית נתניה בה אני לומד. חבל ללכת על משהו שעוד לא הוכיח את עצמו כשיש לך כל כך הרבה אופציות אחרות.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור