פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
נטש'ה | 12:06  26/05/09
שלום לכולם, אני מעוניינת ללמוד משפטים,בעקבות זאת ביררתי במספר מכללות את תחום התואר הראשון במקצוע זה. אשמח לדעת מה דעתכם על המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת-גן,מהי רמת הלימוד שם ובסופו של דבר-האם התואר המתקבל בסיום תקופת הלימודים הינו שווה בקרב משרדי עורכי הדין..? תודה והמשך יום נעים.
עדיף לך ללכת על הקריה האקדמית אונו. יש שם שילוב מצויין של לימודים תאורטיים ומעשיים וכמובן גם הכשרה בתחומים נוספים שיכולים לעזור.
ליאור פ | 11:35  31/05/09
שלום רב. מכללת רמת גן מציעה תוכנית טובה לתואר ראשון. יש לדעת שיחסית בשוק תנאי הקבלה הגבוהים ביותר הם של המכללה למנהל בראשון לציון ושל הבינתחומי בהרצליה והמשרדים הגדולים יודעים זאת. ברם, קשה לדעת עד כמה הדבר יכול להשפיע לגבי קבלה של סטודנטים ואני מאמין שכל מי שיגיע עם ציונים גבוהים מכל מוסד יש לו סיכויים טובים להתקדם. מקובל לחשוב שישנה עדיפות לבוגרי אוניברסיטאות. וזה נכון במידה מסויימת אבל עדיין גם בוגרים של מכללות אחרות כמו רמת גן מוצאים התמחויות נחשבות. בשורה התחתונה אם תשקיעי ותגיעי עם המלצות טובות וציונים טובים, אין סיבה שלא תמצאי התמחות טובה. כדאי עדיין לברר בעוד מכללות לפני החלטה סופית ובכל מקרה כדאי לבקר בכל מוסד ולהתרשם בעצמך. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור