פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
מרי | 23:15  24/05/09
מה יותר טוב ללמוד משפטים במכללות בארץ או ללמוד באוניברסיטאות בחול???
ליאור פ | 21:57  25/05/09
שלום רב. אם את מסוגלת לממן לימודים בחו"ל + השליטה שלך בשפה זרה ברמה גבוהה כולל יכולת התנסחות בכתב, אז בוודאי שההמלצה תהיה ללמוד בחו"ל. הדבר מעניק לך יתרון (לדעתי) במיוחד בתחומים שבהם ידיעת דין זר היא דבר חשוב (חברות בינ"ל בכל תחום כמעט) ובנוסף, אם תרצי ללמוד תואר שני בחו"ל הרי שאת מגיעה עם יתרון על פני בוגרי מכללות ואוניברסיטאות מהארץ (כמובן שזה תלוי בציונים שלך ובהמלצות שלך). בהצלחה
לימודים בחו"ל לא יוקרתיים סתם כי הם בחו"ל וגם שם יש אוניברסיטאות שהרמה שלהן לא משהו, לפחות ממה שאני שמעתי, אז צריך לבחור בקפידה. את התואר הראשון שלי עשיתי בארץ ותכננתי להמשיך לחו"ל לתואר השני אבל בסוף נשארתי בארץ גם לתואר השני (במכללה האקדמית אונו, אם זה משנה).
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור