פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
הבינתחומי מוביל בראש האוניברסיטאות באמצע והמכללה למינהל נועלת את הטבלה הרחק מאחור http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=hr20090510_332696
ליאורה | 11:34  11/05/09
המרכז האקדמי למשפט ועסקים מקום 3!!! מכובד מאוד.. המכללה למנהל הפתיעה-לרעה
מעניין אותי לדעת כמה בוגרים מנתניה בכלל מצאו עבודה אחרי התואר אם את הממוצע עשו לפי 2-3 בוגרים צריך לדעת מזה. אני בטח שאם יבדקו כמה מתוך מחזור של בוגרים משתלב בתחום של עריכת דין ולמעשה באמת מוצא עבודה אז המכללה למנהל הייתה במקום הראשון. לבינתחומי אני בכלל לא אתייחס. זה לא בעיה להיות בן של ולהרוויח הרבה כסף בשביל זה אפילו לא צריך תואר
ניב | 17:39  11/05/09
לא מדובר על עורכי דין שעוסקים אלא בהכנסות משכר כל שהוא - חצי מהאנשים בכלל לא עורכי דין, במיוחד שערי משפט, "המרכז למשפט ועסקים" (רמת-גן) ואונו - הם אנשים שסתם למדו משפטים וממשיכים בעיסוק העיקרי הקודם שלהם ועל זה הם מדווחים למס הכנסה... לגבי הבינתחומי - אין ויכוח, קל להרויח יפה כשאבא שלך בעל העסק!!! מחקר דפוק של אנשים שלא מסוגלים לדגום מידע רלוונטי אז שולחים בלונים נפוחים לתקשורת!
שלומי | 11:27  17/05/13
אין פה שום דבר מכובד ..כי הטבלאות האלה מאוד מוטות, ומטעות..ניתן לקרוא על כך בפוסט : http://clblaw.blogspot.co.il/2013/05/blog-post_1527.html יש שם בבלוג פוסטים נוספים שיוכלו לסייע בקבלת ההחלטה היכן כדאי ללמוד משפטים,ובמיוחד היכן כדאי לא ללמוד.
אלעד | 16:05  14/05/09
המכללה למנהל יצאה במקום השני אחרי הבינתחומי. בדרוג טפשי בכל מקרה שאין לו תוקף. למה לא רשמו את מספר הבוגרים שהשתלבו בתחום. ובכלל הביתחומי זה לא דוגמא להיות הבת של נוחי דנקנר ולהרוויח ישר אחרי הלימודים 27 אלף בחודש זה לא חוכמה. החוכמה היא להצליח בכוחות עצמך כמו הסטודנטים של המכללה למנהל שכבר שנים עומדים בראש הטבלה. לשאר המכללות סוג ז אני בכלל לא רוצה להתייחס מי שהולך ללמוד במקומות כאלה עושה טעות איומה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור