פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
ליאורה | 12:01  18/04/09
שלום לכולם!! האם ידוע לכם אם למרכז האקדמי למשפט ועסקים ישנו קשר לאוניברסיטה העברית? אני פונה לייעוץ למכללה זו ולמכללה למנהל לקראת לימודים בשנה הקרובה.
ליאור פ | 00:07  19/04/09
שלום רב. אני לא חושב שיש קשר לאוניברסיטה העברית. נכנסתי לאתר שלהם ולא מוזכר קשר כזה (מעבר לעובדה שמלמדים שם מרצים שמלמדים גם באוניברסיטה, אך בכך אין ייחוד). אני חושב שזה חשוב שתבחני מס' כיוונים בטרם תחליטי והמכללה למנהל היא בהחלט אופציה טובה. בהצלחה רבה
אני בדקתי בזמנו עשרות מכללות בכל המרכז :-D בסוף בחרתי בקריה האקדמית אונו (התוכנית שלהם הכי עדכנית לדעתי) אבל זה בחירה אישית שלך, מה שחשוב זה שתבררי על כמה שיותר ורק אז תבחרי.
אילנית, אז את לא ממליצה לי לפנות למרכז אקדמי למשפט ועסקים? לטענתם 80% מהסטודנטים בממוצע עוברים את מבחני הלשכה כל שנה. אני לא חושבת שהם טובים פחות משאר מכללות בלימודי משפטים, אבל אני לא בטוחה. לכן פתחתי כאן את הנושא :). הקריה האקדמית אונו מקום מאוד יפה, בקרתי גם שם. והסטודנטים משם משבחים את המרצים.
אילנית בן נר | 16:28  26/04/09
בתור סטודנטית בקריה האקדמית אונו אני קצת משוחדת :-) אבל הפקולטה אצלנו היא הפקולטה הכי גדולה ללימודי משפטים עם אחוזי מעבר מאוד גבוהים, אם אני לא טועה אוטוטו יש בחינות לשכה וניגשים פשוט מאות אנשים, משהו כמו 400-500 ואני לא מגזימה. זה מספק עצום וזה אומר משהו על מכללה שמוציאה ממנה כל כך הרבה בוגרים...
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור