פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
איה | 14:46  12/04/09
אני מעוניינת ללמוד תואר ראשון משפטים משולב עם פסיכולוגיה. לאוניברסיטאות אני לא מתקבלת, אבל למכללות כן. אתם יודעים באילו מכללות השילוב הזה אפשרי?
ליאור פ | 00:36  13/04/09
שלום רב. אני לא מכיר מכללה שמעניקה תואר משולב במשפטים ובפסיכולוגיה. מה שאני מציע זה לבדוק בכל מכללה (בדיקה פשוטה באתר האינטרנט של נניח 5 מכללות שאת חושבת לטובות בתחום המשפטים) ולבדוק שם אם יש מסלול של משפטים ופסיכולוגיה או משהו דומה (מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה, תקשורת). אני לא בטוח שמדובר בשילוב שיעזור לך להיות עו"ד טובה יותר אבל בהחלט בתחומים מסוימים (משפחה = מעמד אישי) ייתכן ויהיה לך יתרון כלשהו. זה מוטל בספק. אולי שווה לנסות לדבר עם עו"ד או פסיכולוגים ולשאול איך היה מסייע להם תואר נוסף כמו משפטים או פסיכולוגיה. בהצלחה רבהה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור