פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
רותם | 13:27  31/03/09
אני בלי בגרות ובלי פסיכומטרי עם ציונים מאוד מאוד טובים במכללת נתניה, יש לי אפשרות בתום השנה הראשונה לעבור לאוניברסיטה?
שלום רב. אני מקווה שציונים מאוד טובים- הכוונה למעל 90. בדר"כ מאוד קשה לעבור לאוניברסיטה ממכללה ומדובר בכמה אחדים כל שנה לכל היותר. יש אוניברסיטאות שלא מקבלות בכלל (כמו ת"א). יש אוניברסיטאות שדורשות פסיכומטרי (כמו בר-אילן). יש לבדוק בכל אוניברסיטה בנפרד מהם סיכוייך. אני מאחל לך הצלחה רבה.
אליאור רותם | 17:33  19/04/09
אני סיימתי משפטים לפני שנתיים במכללה האקדמית בנתניה ואני ממש שמח שעשיתי את זה. יכולתי ללמוד באוניברסיטה אבל העדפתי להימנע מקיצוצים ושביתות וללכת למקום שיש לו את המשאבים ללמד אותי... זה לא הפריע לי בשום צורה אחרי הלימודים ואני ממליץ לך בחום להישאר איפה שאתה ואיפה שטוב לך.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור