פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שלום רציתי לדעת אם יש כאן סטודנטים בקריה האקדמית אונו? שוקלת ללמוד שם ומאוד רוצה לשמוע דיעות. בינתיים שמעתי רק דברים טובים. מישהו גם אולי יודע מתי יש שם יום פתוח?
שלום רב. הקריה האקדמית היא מוסד לימודים שמתפתח יפה, קלט מרצים טובים ומציע תוכניות טובות ללימודי משפטים. מבחינת ה"שם" שלו הוא לא נחשב המכללה הטובה בארץ (הן מבחינת מציאת התמחות והן מבחינת הציונים הנדרשים כדי להתקבל) אבל מכללה שהיא בהחלט ראויה שמשקיע בסטודנטים שלה. אם המקום נוח לך מבחינת מרחק ושמעת דברים טובים, אל תהססי. אני הייתי בודק עוד מקומות ולא "ננעל" על מקום אחד לפני שאני מחליט איפה אני הולך לבלות 3.5 שנים. בהצלחה רבה לגבי יום פתוח- אני מניח שניתן למצוא פרטים באתר האינטרנט שלהם או להתקשר למזכירות ולברר.
שרון שלום, יום פתוח בקריה האקדמית אונו יתקיים ביום ב' 6/4/2009 החל מהשעה 17:00. את מוזמנת להגיע למפגש, וגם לייעוץ במינהל הרישום כדי לקבל פרטים נוספים ולהתרשם מהקמפוס ותכניות הלימודים. בהצלחה, ונשמח לראותך טובה הקריה האקדמית אונו
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור