פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
הי, אולי מישהו בקיא יותר בתחום: האם אפשרי להתקבל למרכז הבינתחומי בהרצליה ללימודי תואר ראשון במשפט ועסקים-התמחות בשיווק וכו'.. גם ללא ציון טוב בבחינת הבגרות במתמטיקה?(ממוצע הבגרויות גבוה-כמעט 100) על כמה צריך לעמוד ציון הפסיכו' במקרה כזה? האם מספיק רק ממוצע מעל 100 בגרויות ללא תלות במתמטיקה? בכל אופן,האם יש אפשרות למכינה על מנת להתקבל לבינתחומי למסלול הזה? בכל מקום נתונים פרטים אחרים –והתבלבלתי לגמרי! תודה!
יואב | 18:27  28/02/09
אה... ההיגיון אומר לי כי אם תבדוק באתר הבינתחומי, תקבלי את התשובה... ואם יש תשובות אחרות, אני מניח ששם התשובה המוסמכת ביותר. או שאת מצפה ממישהו לזכור בעל-פה את תנאי הקבלה?
שלום, כדי לברר את סיכויי הקבלה שלך למרכז הבינתחומי הרצליה, עליך לפנות למנהל רישום וקבלה: טלפון: 09-9527200 פקס: 09-9567392 דוא"ל: rishum@idc.ac.il אין לנו מכינה קדם אקדמית, אלא רק מכינה במתמטיקה, המיועדת אך ורק למי שהתקבל ללימודים וחסרה לו רמת המתמטיקה הנדרשת. בכל מקרה, אתה מוזמן ליום הפתוח שיתקיים ביום שיש הקרוב, בשעה 9:00 בהצלחה! יעל
ליאור פ | 16:55  01/03/09
שלום רב. ראשית, אכן, רצוי להתקשר למנהל רישום או ייעוץ ולברר בעצמך. שנית, אם אתה מחפש תארים משולבים, לא הייתי נעצר בבינתחומי ובודק בעוד מוסד או שניים, כגון המכללה למנהל שגם להם יש מסלולים משולבים בין משפטים וחשבונאות או כלכלה. שווה לבדוק אם יש שם שילוב שאולי מדבר אל ליבך. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור