פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אני לומדת בשנה א' במכללת ר''ג.הרמה טובה באופן יחסי אבל הרמה האישית של הרבה סטודנטים שם מאוד נמוכה(רמה אישית לא לימודית) וזה מאוד מפריע לי כי אין אוירה אקדמית אלא יותר של קורס של לשכת התעסוקה.בכל אופן אני רוצה לעבור בשנה הבאה למכללה למינהל ושם נאמר לי שאצטרך לעבור ראיון קבלה-מה תוכל לומר על כך (רמת קושי,נק' התייחסות בראיון)מודה לך.
שיר | 20:51  09/02/09
אני לומדת בשנה א' לקראת תואר ראשון במשפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים(מככלת ר''ג).
שלום רב. ראשית, בהצלחה רבה בראיון. קחי בחשבון שייתכן שתצטרכי להשלים קורס או שניים שנלמדו במכללה בשנה א' ואת לא למדת אותם ברמת גן. שנית, לגבי הראיון. כדאי מאוד להרשים. רצוי מאוד להשקיע כל מאמץ להוציא ציונים טובים במיוחד בקורסי החובה הכבדים (עונשין, חוקתי).מאחר ואיננו יודעים מה יהיו ציונייך, נסי בראיון להבליט את התחומים בהם היית טובה ועניינו אותך במיוחד. כדאי לבוא עם ציפיות מוגדרות מעצמך- איך את רואה את הלימודים, איפה את רואה את עצמך עוד 3-4 שנים, האם את חושבת שתרצי להמשיך ללימודים מתקדמים (בארץ/בחו"ל) וכד'. ראוי לבוא עם עבודה או שתיים שכתבת והוצאת בה ציון גבוה במיוחד וכן המלצה או שניים מאחד המרצים במכללת רמת גן. ישנה חשיבות גבוהה לצורת ההתבטאות שלך, ההופעה שלך והרצינות שתשדרי. בהצלחה רבה
לימור | 11:27  18/02/09
ממליצה לבדוק את המכללה האקדמית נתניה,אני לומדת שם תקשורת וכולנו תמיד מקנאים במשפטים על הבניינים המפוארים שלהם חחח... אנחנו קוראים להם ארמונות. מבחינת אנשים כולם כאן ממש אחלה ומגיעים מכל הארץ ללמוד אז אווירה לימודית בטוח יש. תבדקי באתר, אני אצרף קישור.
אני סיימתי משפטים בקריה האקדמית אונו, לגבי אוירה לימודית- יש כאן שכבה ענקית של סטודנטים למשפטים- ככה שאוירת לימודים, אם זה מה שאת מחפשת מורגשת לאללה, אני אישית למדתי במסלול ערב שבדרך כלל חושבים שיש בו פחות אוירה כי אנשים מתים כבר לעוף הביתה... סוף היום... אבל היינו מלא חבר'ה והכי חשוב כולנו עברנו את הבחינות! למדנו קורסים אם ראש הרשות לני"ע, אם החשב הכללי לשעבר, מרצים מחו"ל אם היה פה תואר שני במשפטים הייתי ממשיך אצלהם, אבל יש רק מנהע"ס
בר"ג אנשים באים, עושים את המינימום שצריך והולכים הביתה. האווירה היא כמו של סטודנטים חופשיים - וכנראה שזה ככה כי מכללת ר"ג זה גם של האוניברסיטה הפתוחה.. לא שרדתי שם אפילו סמסטר אחד והייתי מאוד מתוסכל. בדקתי את כל החלופות, בסוף בחרתי בקריה האקדמית אונו ואני לא מתחרט לרגע.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור