פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
סער נעמי | 21:29  07/02/09
אני מתלבטת בין למודי משפטים בצפת לבין למודי משפטים בנתניה ,אשמח לקבל המלצות.
ליאור פ | 16:30  11/02/09
שלום רב. לצערי לא אוכל לתת המלצות מחוויה אישית, אך ישנם נתונים עובדתיים שיש להביא בחשבון. מכללת צפת היא מכללה חדשה יחסית. המשמעות היא שהיא טרם הספיקה לבנות לעצמה שם ובוגריה טרם השתלבו בתור מתמחים ועורכי דין במשרדים שונים. כך שאין מוניטין כלשהו למכללה. נתניה היא מכללה ותיקה ומבוססת בעלת שם טוב. אבל, אני מניח שמכללת צפת תנסה למצב עצמה במקום טוב בדירוג המכללות ועל כן תשקיע הן בשירותים שהיא נותנת, בספריה, סגל מרצים וכד'. לא צריך לפסול אף מכללה ושווה לנסוע ולבקר בכל מקום. עקרונית, אם אתה גר בצפון, אין סיבה לפסול את צפת ולנסוע עד נתניה 3-4 פעמים בשבוע. אגב, בצפון נפתחה גם מכללת כרמל. שווה לבדוק גם אותה. בהצלחה
שלומית כהן | 08:56  21/02/09
ואני ממליצה לך בחום לבדוק את המקום. קודם כל, לפי מה שזכור לי מהביקור שלי בצפת - הקמפוס שלנו הרבה (הרבה!) יותר מפואר ונעים. אבל כמובן שאנחנו לא שם רק בשביל זה ולפני הלימודים השוויתי את תוכניות הלימודים של כמה מכללות ובחרתי בנתניה כי היא הכי קרובה לתוכניות שאפשר לקבל גם באוניברסיטאות הגדולות ומשלבת גם קורסי בחירה כלליים שזה תמיד מעניין. יצא לי גם לקרוא את כתב העת שהם מפרסמים, ממליצה לך להעיף מבט. קבלי קישור ושיהיה בהצלחה!
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור