פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
עדי | 10:24  05/02/09
שלום אני החלטתי ללמוד משפטים אבל אני מתלבטת היכן לעשות זאת.יש לי ציונים גבוהים,לכן זה לא מהווה מכשול עבורי. מלבד הרמה הגבוהה של הפקולטה חשוב לי לדעת שיש אווירה טובה בין הסטודנטים ולא של תחרותיות או חוסר עזרה. קראתי באתר של אוניברסיטת ירושלים שהיא האוניברסיטה היחידה שמארגנת יריד השמה שבו מגיעים נציגים ממשרדי המשפטים כדי למצוא מתמחים ורציתי לשאול האם היריד הזה באמת עוזר בלמצוא עבודה.
ליאור פ | 23:15  05/02/09
שלום רב. לגבי מציאת התמחות- כמעט בכל מוסד לימודים כולל מכללות, מגיעים נציגי כל המשרדים הגדולים, עורכים ימים מאורגנים של היכרות והצגה עצמית ומזמינים לראיונות. זה קורה בת"א ובמכללה למנהל ובבינתחומי ובעוד מקומות. לגבי אווירה טובה וחוסר תחרותיות- לא ברור למה את מצפה, אבל אנו חיים בעולם תחרותי ומטבע הדברים ישנה גם תחרות בין סטודנטים על ציונים ועל קבלה למקומות נחשבים. בדר"כ כל אחד מוצא לעצמו קבוצת לימוד ומשתדל להוציא ציונים טובים ככל האפשר, במיוחד בשנה א', כיוון שהמשרדים הגדולים סוגרים כבר בינואר של שנה ב' את ההתמחות אצלם. אני לא מכיר מקום שאפשר לומר עליו שבו אין תחרותיות וכד'. זה חלק מהעניין ואי אפשר להימנע מכך. הירידים הללו, מסייעים למצוא עבודה- רק השבוע שמעתי על כמה סטודנטים מהמכללה למנהל שסגרו במשרדים הגדולים במשק (פירון, גרוס, הורביץ וכד') וזה בעקבות אותם ירידים שבהם המשרדים איתרו את המועמדים שלהם. בהצלחה רבה
מציאותית | 14:46  06/02/09
עם כל הכבוד לירידים של המכללה למנהל שם כל משרד בוחר 15 מרואינים בלבד. (מתוך 600 סטודנטים) הרשימת מוזמנים בכל הראיונות חופפת כמעט לחלוטין. בירושלים לעומת זאת יש התחייבות לתת לכל סטודנט כמות מסוימת של ראיונות. יש מצטייני דיקאן עם ממוצע מעל 90 שלא מוזמנים לאף ראיון ביריד במ. למנהל!
טל | 18:42  10/02/09
עזבי מציאותית, ליאור מתעקש לומר כי המכללה למינהל ברמה של י-ם. הוא לא יגיד אחרת, לא חשוב מה יגידו פה... חבל שפורום שאנשים מגיעים כדי לקבל מידע אמין הופך למקום פרסום.
ליאור פ | 16:25  11/02/09
צר לי על הערותיך. דיברתי מפורשות על הבינתחומי, על המכללה למנהל ועל עוד מכללות. בסוף דבריי התייחסתי למכללה למנהל כדוגמא בלבד (אני יודע מה קורה שם. מי שיודע מה קורה במקומות נוספים מוזמן לציין זאת). וכן, לדעתי המכללה למנהל והבינתחומי מאוד קרובות לרמה של האוניברסיטאות בארץ. תוכל ללמוד זאת משוק העבודה- בכל המשרדים הגדולים בארץ יש נציגים לא מעטים (תראה מה קורה בפרקליטויות) של המכללות הללו. זה אומר משהו, לא?
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור